PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nauka jezyka i praca w Anglii, Irlandii

  • 1. Data: 2006-04-19 08:41:54
    Temat: Nauka jezyka i praca w Anglii, Irlandii
    Od: "miroslaw.ta" <m...@g...com.usunto>

    Czesc,
    Mam plan pojechac przynajmniej na rok czasu do Anglii. Chcialbym podjac
    nauke w szkole jezykowej, oraz pracowac aby
    zarobic na nauke, lokum, zycie. Czy moze ma ktos jakies doswiadczenia?
    Moze znacie jakies namiary gdzie zadzwonic /
    napisac aby tak zupelnie w ciemno nie jechac.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-04-19 10:32:12
    Temat: Re: Nauka jezyka i praca w Anglii, Irlandii
    Od: m...@w...pl

    miroslaw.ta napisał(a):
> [...]
    > Moze znacie jakies namiary gdzie zadzwonic /
    > napisac aby tak zupelnie w ciemno nie jechac.

    hejka, z tego co wiem, to np. tesco prowadzi całkiem sensowny nabór
    do pracy w hipkach w jukej. fakt, ze praca za jakieś ichnie minimum,
    ale na przeżycie na pewno starcza. poszukaj na stronach www.tesco.pl,
    zakładka praca.
    a szkołę językową wtedy znajdziesz sobie na miejscu, jest ich
    pełno a nawet czasem sa darmowe

  • 3. Data: 2006-04-19 21:24:44
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...pl>

    miroslaw.ta <m...@g...com.usunto> zechciał[a] wyrazić opinię:
> [...]
    > Moze znacie jakies namiary gdzie zadzwonic /
    > napisac aby tak zupelnie w ciemno nie jechac.

    no mam wlasne doswiadczenie.... college jest za darmo [placisz tylko za
    egzamin np FCE czy wyższy o ile jestes obywatelem UE] wystarczy znalezc
    prace i wynajac meiszkanie.. a to wiekszy problem...
    polakow jak mrofkow zatem trudno o prace a meiszkania nei wynajmiesz [na
    dobrych warunkach] bez referencji tutejszych ;)

  • 4. Data: 2006-04-21 10:17:57
    Od: "azdeim" <n...@n...surname.ie>

    Irlandia:

    www.gazeta.ie - po kolei jak zacząć itp