PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny - wstep

  • 1. Data: 2006-04-19 08:48:00
    Temat: list motywacyjny - wstep
    Od: "gomez" <g...@w...pl>

    Witam, mam pytanie dotycace wstepu/naglowka lisu motywacyjnego.

    Zamierzam zlozyc do duzej firmy podanie o pracy.
    Szkopul w tym ze firma rzadzi kilku dyrektorow czy prezesow (lub menagerow). Moj
    list motywacyjny i CV trafi najprawdpodobniej do kadr i przy odrobieni szcześcia
    bedzie przedstawione komus z nizszego szczebla w hierarhi firmy, ktora to osoba
    podejmie decyzje czy zatrudnia mnie czy nie.
    I tu mam pytanie, tradycujnie list motywacyjny zaczyna sie od zwrotu "Szanowny
    Panie Dyrektorze/Prezesie itp." W mojej sytuacji, gdy nie wiem komu zostana
    przedstawione moje dokumenty (CV+list motywcyjny), do kogo mam skierowwac
    naglowek listu motywacyjnego?
    Pzdr.

  • 2. Data: 2006-04-19 08:54:15
    Temat: Re: list motywacyjny - wstep
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > zostana
    > przedstawione moje dokumenty (CV+list motywcyjny), do kogo mam skierowwac

    Pracuję w baardzo dużej firmie i to, o co pytasz, nie ma najmniejszego nawet
    znaczenia :-)
    Jeśli chcesz być neutralny, pozostań przy "Szanowny Panie,".

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 3. Data: 2006-04-19 09:12:11
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Boa napisał(a):

    > Pracuję w baardzo dużej firmie i to, o co pytasz, nie ma najmniejszego nawet
    > znaczenia :-)
    > Jeśli chcesz być neutralny, pozostań przy "Szanowny Panie,".

    a jeśli to trafi do... NIEJ?
    ;-D

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2006-04-19 09:25:50
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > przedstawione moje dokumenty (CV+list motywcyjny), do kogo mam skierowwac

    No o ile wiesz, ze do Pana piszesz. Daj po prostu z prawej strony Dział Kadr , XYZ &
    Co, Kozia Wólka,
    i z akapitu wykladaj o co chodzi, unikniesz dylematow czy czytajacy to Pani czy Panna
    czy Pan
    Jak masz taki problem z tytułem, to na 99% treśc nie zainteresuje nikogo.

    Wojtek

  • 5. Data: 2006-04-19 09:32:59
    Od: Tomasz Sokólski <a...@N...pl>

    gomez napisał(a):
> [...]
    > przedstawione moje dokumenty (CV+list motywcyjny), do kogo mam skierowwac

    "Szanowni Państwo" - jeśli nie ma konkretnej osoby to kierujesz do firmy
    - uniwersalne i skuteczne - sam tak robiłem.

  • 6. Data: 2006-04-19 11:14:17
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    Użytkownik "fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [..]

    Jak masz taki problem z tytułem, to na 99% treśc nie zainteresuje nikogo.

    jasnowidz jakis czy co ?;)

  • 7. Data: 2006-04-19 20:46:58
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > Panie Dyrektorze/Prezesie itp." W mojej sytuacji, gdy nie wiem komu
    > zostana
    > przedstawione moje dokumenty (CV+list motywcyjny), do kogo mam skierowwac
    > naglowek listu motywacyjnego?

    "Moi kochani"

    A na koniec:
    "Całuję Was mocno. Pa. Gomez"

    Wojtek

  • 8. Data: 2006-04-19 22:24:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e267k2$bdk$1@amigo.idg.com.pl Wojciech Kulesza
    <w...@N...org> pisze:

    > "Moi kochani"

    IMO lepiej będzie: "Kochani najdrożsi przyjaciele".

    > A na koniec:
    > "Całuję Was mocno. Pa. Gomez"
    A to nie zbyt familiarnie i zarazem bezosobowo?
    Proponuję po prostu: "Serdeczne pocałunki dla kadry kierowniczej. Buziaki.
    Gomez".

    Jotte

  • 9. Data: 2006-04-20 10:08:42
    Od: "gomez" <g...@w...pl>

    ciach
    Dzieki wszytskim za pomoc. Ostatecznie po przejrzeniu wielu "propozycji"
    wybrałem opcje pt.: "Szanowni Państwo"

    Pzdr.