PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaświadczenie z medycyny pracy

  • 1. Data: 2006-04-19 07:06:35
    Temat: zaświadczenie z medycyny pracy
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    mój pracodawca skierował mnie na okresowe badania lekarskie. Od lekarza
    medycyny pracy uzyskałem zaświadczenie dopuszczające mnie do pracy na
    stanowisko jakie zajmuję. Oraz info że oryginał zaświadczenia jest dla mnie,
    a kopia zaświadczenia dla pracodawcy. Tymczasem w dziale kadr dopominają się
    o oryginał tego zaświadczenia.

    Czy są jakieś przepisy regulujące co powinienem dostarczyć do zakładu pracy
    ?

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Towarzysze !
    Podczas gdy wy czytacie tego e-maila,
    stonka ziemniaczana atakuje nasze kartofle.

  • 2. Data: 2006-04-19 09:13:54
    Temat: Re: zaświadczenie z medycyny pracy
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Pegaz napisał(a):
> [...]
    > o oryginał tego zaświadczenia.
    >
    > Czy są jakieś przepisy regulujące co powinienem dostarczyć do zakładu pracy

    A na grzyba Ci oryginał? Oddaj im go, niech się nie masturbują nad Tobą,
    zachowaj sobie kopię i już.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 3. Data: 2006-04-19 09:55:46
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

    > A na grzyba Ci oryginał? Oddaj im go, niech się nie masturbują nad Tobą,
    > zachowaj sobie kopię i już.

    Oryginał, jak to się mówi, diabeł przykrył ogonem w domu i za nic nie mogę
    go teraz odszukać. Mea culpa. Ostała mi się jeno kopia. Dzisiaj wznawiam
    poszukiwania ...

    pozdrawiam
    Pegaz.

  • 4. Data: 2006-04-19 09:59:21
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Pegaz napisał(a):

    > Oryginał, jak to się mówi, diabeł przykrył ogonem w domu i za nic nie mogę
    > go teraz odszukać. Mea culpa. Ostała mi się jeno kopia. Dzisiaj wznawiam
    > poszukiwania ...

    ach, to stan rzeczy zmienia diametralnie ;-)

    p.s Szukaj tam, gdzie się tego nie spodziewasz.