PracaGrupypl.praca.dyskusjeNareszcie!!! › Nareszcie!!!
  • Data: 2002-06-30 18:54:35
    Temat: Nareszcie!!!
    Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nareszcie można sobie dorobić całkiem sporo kasy [prawie] nic nie robiąc!
    Dotychczas to były tylko nieopłacalne oferty... ale teraz jest wreszcie coś
    dobrego!
    Chodzi o firmę 143lovemail. Niby zwyczajna firma, która płaci za czytanie
    emaili. A jednak nie. 143 poziomy referrali, w tym I - 30%, II - 10%,
    wskazują, że jeśli nawet zachęci się tylko jedną osobę do uczestnictwa w
    systemie, a ona też zachęci jedną, tamta zaś też tylko jedną itd. 143 razy,
    a tylko co dziesiąta zachęci 3 osoby, to każda z nich (łącznie oczywiście z
    pierwszą, czyli tobą) będzie dostawać kilkadziesiąt tysięcy dolarów
    miesięcznie!
    Nieprawdopodobne? Wiem, na początku nie można w to uwierzyć. Ale wszystko
    jest wyliczone, w razie kłopotów proszę o maile. Przyślę wtedy wszystkie
    obliczenia w Excelu.
    Czy warto sobie tym zaprzątać głowę? Każdy mówi na początku, że nie. Ale
    wystarczy na to spojrzeć z innej strony: nic nie można stracić. Chyba tylko
    2 minuty na zapis (albo mniej, zależy od łącza). W każdej chwili można
    zrezygnować bez konsekwencji. Dlatego jeśli nie jesteś przekonany do końca,
    po prostu wypróbuj. Ja też tak zaczynałem.
    Nie dodałem jeszcze, że aby zarobić kilkaset dolarów, wystarczy dużo mniej
    osób, ale to chyba oczywiste.
    Dobrze, jak tam wejść? Oto linki:
    Na stronę główną:
    http://143lovemail.com/cgi-bin/page.cgi?r=chomicz@po
    czta.onet.pl
    Na stronę z zapisem (signup):
    http://www.143lovemail.com/cgi-bin/signup.cgi?r=chom
    i...@p...onet.pl
    W razie wszelkich pytań lub wątpliwości służę pomocą:
    c...@p...onet.pl?subject=ZARABIANIE
    Jeszcze jedno. Dostałem już od nich wypłatę ($15), także nie ma problemów,
    płacą w Polsce, nie oszukują.