PracaGrupypl.praca.dyskusjeNareszcie!!! › Re: Nareszcie!!!
  • Data: 2002-07-04 16:08:34
    Temat: Re: Nareszcie!!!
    Od: "chomicz" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ty mi umożliwiasz - jak się u mnie tyle uzbiera z TWOJEJ piramidki, to mogę
    ci wtedy podesłać, ale nie z góry! Skąd mam mieć pewność, że to mi się
    zwróci, jeśli się np. zaraz wypiszesz albo nie będziesz odbierać płatnych
    maili? Nie mam pewności. I właśnie dlatego z góry nic nie płacę, ale po
    uzbieraniu się tej kwoty to proszę bardzo - tylko daj mi znać kiedy to
    nastąpi!