PracaGrupypl.praca.dyskusje › MAN?

  • 1. Data: 2006-06-21 09:43:57
    Temat: MAN?
    Od: "Jarek" <j...@v...pl>

    Witam

    Slyszalem w radiu ze MAN szuka informatykow?Wie ktos gdzie mozna sa takie
    ogloszenia?Bo ja przeszukalem www.praca.onet.pl i pracuj.pl ale tam nic nie
    ma:(

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2006-06-21 10:03:23
    Temat: Re: MAN?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Jarek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Slyszalem w radiu ze MAN szuka informatykow?Wie ktos gdzie mozna sa takie
    > ogloszenia?Bo ja przeszukalem www.praca.onet.pl i pracuj.pl ale tam nic nie
    > ma:(
    Zapytaj sie w radiu w ktorym to slyszales. Poszukaj jeszcze na jobpilot
    oraz hrk. No i na stronie samego MANu
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-06-21 12:07:57
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jarek [Wed, 21 Jun 2006 11:43:57 +0200]:

    > Slyszalem w radiu ze MAN szuka informatykow?Wie ktos
    > gdzie mozna sa takie ogloszenia?

    Nie wiem na ile się orientujesz, ale w tym kraju działa
    dość solidnie rozwinięta sieć telefoniczna. MAN zapewne
    telefony posiada i ktoś tam będzie wiedział czy szukają
    czy nie szukają- a jeśli tak, to kogo.

    Kira

  • 4. Data: 2006-06-21 21:06:18
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>