PracaGrupypl.praca.dyskusje › Lanform - szkolenia z gwarancja zatrudnienia

  • 1. Data: 2011-04-16 00:14:11
    Temat: Lanform - szkolenia z gwarancja zatrudnienia
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    Witam!

    Widzialem na mojej uczelni plakat firmy Lanform. Czy ktos wie cos na
    temat tej firmy? Organizuja oni szkolenia programistow z GWARANCJA
    ZATRUDNIENIA. Wiem, ze pewnie wydaje sie to smieszne, ale dla mnie to
    jest naprawde kuszace...

    http://www.lanform.com.pl/menu/szkolenia,24.html

    Jestem studentem informatyki. Nie mam doswiadczenia, boje sie, ze bede
    mial z tego powodu problemy ze znalezieniem pracy. A tutaj ponoc po
    zdanym koncowym egzaminie mozna dostac zatrudnienie... Nawet jesli
    pieniadze beda niewielkie, to zawsze jak na pierwsza prace to mi by
    pasowalo... A do tego na samym szkoleniu przez 1/3 szkoli sie normalnie
    w firmie ponoc, wiec mozna tez sie pewnie czegos praktycznego przy
    okazji nauczyc.

    Koszt to: 274 zlotych * 12 miesiecy = 3288 zlotych.

    Ponoć jak można wyczytać, to juz podczas szkolenia można dostawać platne
    zlecenia i praktycznie koszt szkolenia moze sie zwrocic...

    Pytanie tylko czy to nie przekret? W necie na temat tej firmy
    praktycznie nic nie ma.... :(

    Czy ktos cos slyszal lub moze pomoc... Dla mnie to sa duze pieniadze,ale
    tez jakas okazja.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-04-16 05:51:41
    Temat: Re: Lanform - szkolenia z gwarancja zatrudnienia
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 02:14:11 +0200, Piotr napisał(a):

> [...]
    > praktycznie nic nie ma.... :(
    >

    > Czy ktos cos slyszal lub moze pomoc... Dla mnie to sa duze pieniadze,ale

    Jeśli to nie reklama i rzeczywiście szukasz pracy w Łodzi jako programista,
    odezwij się do mnie na priv. Pomysł płacenia za to, żeby ktoś Cię
    przeszkolił jest śmieszny w bieżącej sytuacji rynkowej :-).

    Pozdro

    --
    Meehoo

  • 3. Data: 2011-04-16 06:33:09
    Od: Mirku <r...@a...pl>

    On 16 Kwi, 02:14, Piotr <b...@b...pl> wrote:

    > Koszt to: 274 zlotych * 12 miesiecy = 3288 zlotych.
    > Pytanie tylko czy to nie przekret?

    Albo sie nadajesz i jestes dobry, albo wydasz cala kase i ci zycia nie
    starczy na szkolenia.

  • 4. Data: 2011-04-17 02:50:30
    Od: Mega <m...@p...wp.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 02:14:11 +0200, Piotr napisał(a):

    > Organizuja oni szkolenia programistow z GWARANCJA
    > ZATRUDNIENIA.

    Musisz się dowiedzieć jakie to gwarancje i do jakiej wysokości. Jak
    mniejsze niż koszt szkolenia to coś śmierdzi.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 5. Data: 2011-04-17 19:58:33
    Od: badzio <b...@g...com>

> [...]
    >
    > Jestem studentem informatyki. Nie mam doswiadczenia, boje sie, ze bede
    > mial z tego powodu problemy ze znalezieniem pracy.

    A probowales?
    Jesli jestes z Lodzi, znasz jave i/lub c++ - odezwij sie do mnie na
    priv :)

  • 6. Data: 2011-04-20 10:21:24
    Od: Sandor <k...@g...com>

> [...]

    > praktycznie nic nie ma.... :(
    >
    > Czy ktos cos slyszal lub moze pomoc... Dla mnie to sa duze pieniadze,ale

    Banda krętaczy !
    Czas, a co za tym idzie znikanie negatywnych informacji z Internetu o
    swej pseudo działalności, działa tylko na ich korzyść.
    Jedyne co potrafią to reklamować się we wszelki możliwy sposób w
    Internecie i urzędach pracy.

    Jeżeli nie chcesz stracić pieniędzy to lepiej nie miej z nimi nic do
    czynienia.
    Kantowanie tyczy się nie tylko kursantów ale i klientów którzy zlecają
    im zlecenia.
    Na pewno zaraz po mojej wypowiedzi zacznie tutaj agitowć ich prezes -
    ale to potrafią czyli zastraszać ludzi paragrafami
    i rozsiewać swój je..y PR.

  • 7. Data: 2011-04-20 19:08:50
    Temat: [OT] C++ zarobki?
    Od: z <z...@g...pl>

    Widzę że jest zapotrzebowanie :-)
    Zanim zostałem operatorem DTP miałem być programistą.
    Obecny fach już mnie zaczyna męczyć. Może powrót do źródeł?
    Więcej się teraz zarabia przy programowaniu niż w poligrafii?
    Da się z tego wyżyć?

  • 8. Data: 2011-04-20 20:25:51
    Temat: Re: [OT] C++ zarobki?
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    On 20.04.2011 21:08, z wrote:
    > Więcej się teraz zarabia przy programowaniu niż w poligrafii?

    A ile sie zarabia w poligrafii? :)

    > Da się z tego wyżyć?

    Sa tacy co z tego zyja, wiec jak najbardziej sie da. Pytanie tylko jakie
    masz potrzeby finansowe i w jakim rejonie chcialbys pracowac?

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos

  • 9. Data: 2011-04-21 06:24:26
    Od: z <z...@g...pl>

    Tomek[TK] pisze:

    > Sa tacy co z tego zyja, wiec jak najbardziej sie da. Pytanie tylko jakie
    > masz potrzeby finansowe i w jakim rejonie chcialbys pracowac?

    Ściana wschodnia 3 tyś. netto.

  • 10. Data: 2011-04-21 06:39:57
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    On 21.04.2011 08:24, z wrote:
    > Ściana wschodnia 3 tyś. netto.

    Jezeli chodzi o ten rejon to nie wiem, ale na Gornym Slasku zarobienie
    ww. pieniedzy jest jak najbardziej realne.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos