-
1. Data: 2005-01-25 23:52:46
Temat: Kraków/pracownik supportu dużego serwisu z grami/etat
Od: "kazimierz paprocki" <k...@g...pl>
Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier online w Polsce, poszukuje
pracownika do obsługi supportu dużego serwisu z grami.
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało utrzymywanie kontaktu z
klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na korespondencję elektroniczną,
pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu bieżących problemów, przygotowywanie pism
i newsów dla prasy oraz nadzorowanie społeczności internetowej graczy.
Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:
- umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim i redagowania w
nim tekstów, dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
hiszpańskiego lub francuskiego,
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, mile widziane osoby które
ukończyły studia w zakresie marketingu, socjologii,
- komunikatywność,
- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
- biegłe poruszanie się w Internecie,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi, np. z
administrowaniem i moderowaniem IRC, czata, forum lub innych społeczności
internetowych.
Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać następujące
dokumenty:
CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub angielskim.
Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty
prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres:
p...@g...com.pl
Dane kontaktowe:
Ganymede Technologies
Al. 29 Listopada 45a/11
31-425 Kraków
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Najnowsze w dziale Praca
-
Jak zadbać o siebie po urlopie, aby uniknąć przemęczenia i wypalenia zawodowego
-
Uważaj na fałszywe oferty pracy: jak rozpoznać oszustwo rekrutacyjne
-
Koniec z tajemnicą płac w firmach. Co przejrzystość wynagrodzeń oznacza w praktyce?
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne