-
1. Data: 2006-06-07 17:23:32
Temat: Informatyk/Administrator/Help-Desk / Warszawa
Od: "Karol" <r...@o...pl>
Firma doradztwa finansowego Open Finance poszukuje pracownika na
stanowisko:
Informatyk/Help-Desk
Wymagania:
- Dobra znajomosc zagadnien zwiazanych z administracja Linuxem i Windows
- Dobra znajomość konfiguracji Linux na stacjach roboczych (OpenOffice,
Gnome, Wine itp.)
- Dobra znajomość konfiguracji serwerów Linux i usług na
serwerach (apache, iptables, serwery email)
- Znajomosc dzialania sprzetu biurowego
- Znajomość technologii sieciowych (switche, routery, VPN)
- Umiejetnosc samodzielnego rozwiazywania problemow
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów informatycznych
- Chęć rozwoju, łatwość przyswajania wiedzy
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- Prawo jazdy kategorii B
Zakres obowiazkow:
- Obsluga awarii sprzetu komputerowego i oprogramowania
- Wsparcie uzytkownikow
- Opieka nad sprzetem IT
- Testowanie, tworzenie oraz wdrażanie nowych rozwiązań
informatycznych
- Konfigurowanie sprzętu, systemów operacyjnych oraz aplikacji
Forma zatrudnienia: umowa o dzieło
Zainteresowane osoby proszone sa o przeslanie CV na adres:
i...@o...pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Długotrwała choroba - kto może ubiegać się o świadczenie rehabilitacyjne i jak złożyć wniosek?
-
Wypalenie zawodowe - sygnały, których nie można lekceważyć
-
Umowa B2B zamiast etatu - jak uniknąć błędów i zabezpieczyć swoje interesy
-
Zmiany w stażu pracy - wnioski o zaświadczenia z ZUS dopiero od stycznia 2026 r.


do góry
Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei