PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie na informatyke...

  • 21. Data: 2002-04-16 14:11:40
    Temat: Re: Gdzie na informatyke...
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Maciek Bryński" <m...@g...pl> wrote in message
    news:a9haq6$hin$1@news.gazeta.pl...
    > Tylko ze UW i inne uniwerki maja jedna zalete...Nie ma fizyki...Tylko
    > jeszcze jedno pytanie..co z tego co uczysz sie na studiach przydaje sie w
    > pracy...Jaki procent przydatnych rzeczy trzeba sie samemu nauczyc (nie ma
    > tego na studiach a chcesz to umiec)

    To jest odwiedczny dylemat ;))

  • 22. Data: 2002-04-16 14:32:30
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    Ja wlasnie przed nim staje. Ale na Slasku i tak nie mozna zbytnio studiowac
    informatyki na uniwerku - US sie nie liczy.

    --
    Maciek Bryński

  • 23. Data: 2002-04-16 14:50:34
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Maciek Bryński" <m...@g...pl> wrote in message
    > Tylko ze UW i inne uniwerki maja jedna zalete...Nie ma fizyki...Tylko

    Olimpijczyk fizyki sie boi :-)

    > jeszcze jedno pytanie..co z tego co uczysz sie na studiach przydaje sie w
    > pracy...Jaki procent przydatnych rzeczy trzeba sie samemu nauczyc (nie ma
    > tego na studiach a chcesz to umiec)

    To juz musisz sam skonfrontowac UW i PS i Twoje oczekiwania, jak juz
    pisalem, ja tam bylem 10 lat temu, od tego czasy zmienila sie technilogia i
    program nauczania tez...

  • 24. Data: 2002-04-16 14:51:32
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > A jak z praca na Slasku... Tak gdzies na III , IV roku mozna bez problemu
    > znalesc jakies srednio platne zajecie?

    Zawsze bylo , na dzien dzisiejszy pewno jest gprzej - ale zanim dojdziesz do
    III/IV roku to troche sie pozmienia na swiecie - recesja do tej pory raczej
    minie :-)

  • 25. Data: 2002-04-16 14:51:39
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    > Olimpijczyk fizyki sie boi :-)

    Nie boi tylko nie lubi. Uwazam ja za strate czasu...A olimpijczykiem jestem
    z maty.

    --
    Maciek Bryński

  • 26. Data: 2002-04-16 14:53:09
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Ja wlasnie przed nim staje. Ale na Slasku i tak nie mozna zbytnio
    studiowac
    > informatyki na uniwerku - US sie nie liczy.

    No to zastanow sie jeszcze czy Ci odpowiada wspolczesna Warszawa :-)

  • 27. Data: 2002-04-16 14:55:35
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    Nie odpowiada. Najlepiej byloby zeby uczelnia o renomie UW byla na Slasku
    (moze byc w Bytomiu) - pomarzyc zawsze mozna. Wybor jest taki: Pol.Sl i
    mieszkanie w domq,mniejsze wydatki,stale lacze do netu w domq i swiety
    spokuj a zarazem chyba nizszy poziom lub UW - akademik , wyzsze koszty ale
    wyzszy poziom no i pokrecone srodowisko olimpijczykow.

    --
    Maciek Bryński

  • 28. Data: 2002-04-16 15:19:55
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > Nie boi tylko nie lubi. Uwazam ja za strate czasu...A olimpijczykiem
    jestem
    > z maty.

    No ja tez nie lubulem fizyki na Pol.Sl. (ciekawe nie?) - ale daje sie
    przezyc, trzy semestry chyba...

  • 29. Data: 2002-04-16 15:21:16
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    > wyzszy poziom

    Tego nikt nie bo nikt nie skonczyl tych uczelni jednoczesnie...

  • 30. Data: 2002-04-16 15:21:31
    Od: "Maciek Bryński" <m...@g...pl>

    I tak najprawdopodobniej pojde na Pol.Sl bo blizej. Zreszta jak ktos chce to
    nauczy sie infy nawet W Wyzszej Szkole Informatyki w Koziej Wolce :) A co do
    poziomu to takie sa obiegowe opinie z ktorymi sie zapoznalem zreszta troche
    mowi o poziomie to kto sie tam wybiera.

    --
    Maciek Bryński

    Użytkownik "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl> napisał w