PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrakt menadzerski-plusy i minusy?

  • 1. Data: 2002-04-14 21:53:18
    Temat: Kontrakt menadzerski-plusy i minusy?
    Od: Starless <s...@o...pl>

    Witam
    Prosze o opinie osób, majacych praktyczna wiedze i doswiadczenie na ten
    temat. Mam do wyboru ta forme lub tradycyjna umowe o prace.
    Rzecz idzie o zarzadzanie duzym zakl. przemyslowym zatr. ok. 400 osob.

  • 2. Data: 2002-04-15 21:07:33
    Temat: Re: Kontrakt menadzerski-plusy i minusy?
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

> [...]
    > temat. Mam do wyboru ta forme lub tradycyjna umowe o prace.
    > Rzecz idzie o zarzadzanie duzym zakl. przemyslowym zatr. ok. 400 osob.

    Witam,
    w mojej ocenie przedsiebiorstwo w którym pracuje 400 osób to raczej jest
    srednie (uwzgledniajac oczywiscie to jedno kryterium).
    Ale jesli masz propozycje zarzadzania takim przedsiebiorstwem to powinienes
    wiedziec co dla Ciebie bedzie lepsze. Chyba, ze ..........