PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie Dni Kariery?

  • 1. Data: 2002-03-05 22:57:33
    Temat: Gdzie Dni Kariery?
    Od: "Milosz Trzeciak" <m...@p...wp.pl>

    Hej,
    Przeczytalem wczoraj w Wyborczej o dniach kariery (6 marca?), i chyba
    sie zasugerowalem ze to w Katowicach, bo na sieci znalazlem tylko cos o
    Wroclawiu. Do wyborczej nie mam teraz dostepu. Czy ktos moze napisac
    gdzie i kiedy?

  • 2. Data: 2002-03-06 10:09:04
    Temat: Re: Gdzie Dni Kariery?
    Od: "Robert" <n...@k...net.pl>

    W Krakowie bedzie 14 Marca na AE.

    Więcej szczegółów na stronie: www.dnikariery.pl

    Rob

  • 3. Data: 2002-03-06 17:30:31
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "Milosz Trzeciak" napisal:
    > Hej,

    Czesc,

    > i chyba sie zasugerowalem ze to w Katowicach, bo na sieci
    > znalazlem tylko cos o Wroclawiu.

    Nie zasegurowales sie tylko :) Pisali o tym chocby na www.gratka.pl i
    www.pracuj.pl Bylem na tym i jakie wrazenia? Wiekszosc ofert skierowana do
    studentow III i wiecej o dosc wysokich wynikach w nauce. Inne to to raczej
    kursy jezykowe w polaczeniu z praca na zachodzie. Nie bylem na
    prezentacjach firm wiec nie wiem czy tam cos ciekawego zostalo
    powiedziane. Pozbieralem troche ulotek, aplikacji, wypilem herbatke
    (Lipton robil promocje) i zmylem sie z tamtad.

    Co ciekawe wiekszosc osob jakie sie tam zjawily to dziewczyny. Zastanawiam
    sie, czy kobiety rzeczywiscie maja duzo trudniej znalezc prace, czy tez
    facetom mniej zalezy na karierze...

    pozdrawiam
    --
    o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
    http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \

  • 4. Data: 2002-03-06 23:17:50
    Od: "Milosz Trzeciak" <m...@p...wp.pl>

    Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych > Nie zasegurowales sie tylko :) Pisali o tym chocby na
> [...]
    > powiedziane. Pozbieralem troche ulotek, aplikacji, wypilem herbatke
    > (Lipton robil promocje) i zmylem sie z tamtad.

    W koncu tez bylem, zebralem ulotki, troche sie popytalem i sie zmylem :)

> [...]
    Zastanawiam
    > sie, czy kobiety rzeczywiscie maja duzo trudniej znalezc prace, czy

    Pewno to stoisko Zywca zasugerowalo im szybkie opuszczenie targow ;)

    Milosz

  • 5. Data: 2002-03-10 18:36:27
    Od: <t...@p...onet.pl>

    14 marca, Dni Kariery w Krakowie, Pawilon Sportowy Akademii Ekonomicznej
    22 marca, Dni Kariery w Poznaniu, Gmach Główny Akademii Ekonomicznej
    26 marca, Dni Kariery w Łodzi, Łódzki Ośrodek Sportu
    4 kwietnia, Dni Kariery w Gdańsku, Gmach Główny Politechniki Gdańskiej
    9, 10 kwietnia, Dni Kariery w Warszawie, Biblioteka UW, ul. Lipowa 4

    Pozdr.
    tomek