PracaGrupypl.praca.dyskusje › FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?

  • 31. Data: 2003-12-08 09:45:59
    Temat: Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:

    > Witam.
    > Mam 2 kwestie do rozważenia.
    > 1. Wymaganie podania nazwy firmy, adresu itd.
    > Jeśli będę tego wymagał, to nie będzie przechodziło praktycznie 90%
    > ogłoszeń

    Moim zdaniem absolutnie koniecznie.

    Przecież przez ostatni rok jakiś koleś niemal codziennie
    (no, może tak co 2-3 dni) wysyłał ogłoszenia ze zleci
    napisanie sklepu internetowego. Zawsze php+mysql, zawsze
    wymagany szczegółowy opis i wycena, zawsze brak nazwy
    firmy i zawsze e-mail na frikowym serwerze. Ale przyznam,
    że do wymyślania fake'owych nazwisk miał fantazję ;)

    Ja wiem, że wymaganie nazwy i danych teleadresowych
    nie zapobiegnie takim praktykom zbierania ofert,
    sondowania rynku, czy sztucznego budowania popytu,
    ale zawsze znacznie je utrudni.

    > 2. Wymaganie podania formy zatrudnienia
    > Aktualnie na tym punkcie polega takoż z 90% ogłoszeń :( Zapewne z
    > czasem się to zmieni, ale...

    Nie mam zdania, chyba bez znaczenia.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 32. Data: 2003-12-10 19:28:39
    Temat: Re: [BTW] Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    Od: "Kalina" <k...@w...pl>

    Przepraszam, ze w ten sposob, ale mam prosbe do Brodka o kontakt. Jesli
    mozesz odezwij sie na k...@w...pl