PracaGrupypl.praca.dyskusjeDZIALALNOSC GOSPODARCZA - Pilne !!! :) › DZIALALNOSC GOSPODARCZA - Pilne !!! :)
  • Data: 2003-08-17 07:37:34
    Temat: DZIALALNOSC GOSPODARCZA - Pilne !!! :)
    Od: "xjakubx" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry grupowicze.
    Mam takie pytanie...
    Jestem studentem informatyki w trybie zaocznym, i jednoczesnie do konca
    sierpnia tego roku mam status absolwenta szkoly sredniej. Planuje otworzyc
    dzialalnosc gospodarcza i tu pojawia sie problem.
    Czy ze wzgledu na to ze jestem studentem lub absolwenem przysluguje mi
    jakies prawo mowiace o tym ze w okresie pierwszych 12 miesiecy zwolniony
    jestem z uiszczania comiesiecznej skladki emerytalnej Zus a jedynie place
    skladke zdrowotna zus???? kiedys slyszalem o takim prawie ktore mialobyc
    szansa i ulatwieniem dla absolwentow chcacych otworzyc swoja DzG...Szukalem
    w internecie lecz nie udalo mi sie znalezc potwierdzenia tej informacji
    dlatego postanowilem spytac fachowcow :)
    Prosze, opiszcie mi jak ta sprawa wyglada. dziekuje i pozdrawiam.
    Jakub Jablonski