PracaGrupypl.praca.dyskusjeDZIALALNOSC GOSPODARCZA - Pilne !!! :) › Odp: DZIALALNOSC GOSPODARCZA - Pilne !!! :)
  • Data: 2003-08-18 11:01:54
    Temat: Odp: DZIALALNOSC GOSPODARCZA - Pilne !!! :)
    Od: "Veronka" <v...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ze wzgledu na to ze jestem studentem lub absolwenem przysluguje mi
    > jakies prawo mowiace o tym ze w okresie pierwszych 12 miesiecy zwolniony
    > jestem z uiszczania comiesiecznej skladki emerytalnej Zus a jedynie place
    > skladke zdrowotna zus???? kiedys slyszalem o takim prawie ktore mialobyc
    > szansa i ulatwieniem dla absolwentow chcacych otworzyc swoja
    DzG...Szukalem
    > w internecie lecz nie udalo mi sie znalezc potwierdzenia tej informacji
    > dlatego postanowilem spytac fachowcow :)

    Witam!

    Nieba i ziemi nie poruszalam, a jedynie przeczytalam odpowiednie ogloszenie
    na tablicy z ZUS`ie:)) Zalatwienie tej formalnosci jest bardzo proste, a w
    zasadzie nic nie trzeba zalatwiac, tylko w formularzu zgloszeniowym do Zusu
    ZUA jako kod tytulu ubezpieczenia podajesz 05 50 00. Kod ten zawiera
    informacje, ze jestes absolwentem i automatycznie jestes zwolniony z
    oplacania skladki emerytalnej. Nie wiem tylko czy w Twoim Zusie beda chcieli
    ksero dyplomu, bo w moim nie chcieli.

    pozdrawiam
    Veronka