PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta? › Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
  • Data: 2005-09-30 19:41:04
    Temat: Co sadzicie o pracy przedstawiciela ubezpieczeniowego - agenta?
    Od: "Teodor Teodoriusz" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam propozycje zostac agentem - przedstawicielem ubezpieczeniowym albo
    bankowym.
    Dziwne - kilka firm proponowalo prace i szkolenia, nie stawiajac specjalnych
    wymagan.
    Z zawodu jestem inzynierem chemikiem, podobno to nie przeszkadza...

    Co sadzicie o takiej pracy - mozna zarobic?
    Czy macie doswiadczenia z konkretnymi firmami?

    W moim zawodzie niestety - trudno znalesc prace,
    i zastanawiam sie nad przekwalifikowaniem.

    T.