PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZy ktoś z Was grupowiczów znalazł pracę poprzez grupę dyskusyjną

  • 1. Data: 2002-01-03 11:52:12
    Temat: CZy ktoś z Was grupowiczów znalazł pracę poprzez grupę dyskusyjną
    Od: "martin" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Extremeart X" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a0c893$l5e$1@news.onet.pl...
    > CZy ktoś z Was grupowiczów znalazł pracę poprzez grupę dyskusyjną??
    > (np taką normalną pełny etat zus etc...)
    > Pozdrawiam
    > --
    > "Sniki"- Mirek Dobrzański
    > tel. 501 750 147
    > r...@r...pl
    > www.rowerownia.pl
    >

    > Czytając posty jestem zaskoczony pozytywnymi wypowiedziami ,ja próbuję
    podjąć nową pracę czy też działalność / mogę zainwestować w swoje miejsce
    pracy/ od kilku miesiecy ale bez wyraźnego efektu.Oczywiście, otrzymałem
    propozycje, ale takie jak na drugiej stronie dodatku : Praca w Gazecie
    Wyborczej, której z zasady się nie czyta.Na tej stronie przeważją ogłoszenia
    niepoważne o chałupnictwie czy też łańcuszkach. i takie też otrzymałem
    przez internet.Tak, że szkoda czasu na czytanie.
    Swoją drogą jeżeli podjeliście pracę dzięki czy też za pomocą internetu ,
    prosze przedstawcie w jakich dziedzinach ?
    pozd.
    P.S Kilka tygodni wstecz zadałem podobne pytanie ale nie spotkało się z
    takim odzewem.

  • 2. Data: 2002-01-03 12:14:22
    Od: "Marcin Delimedjac" <d...@p...onet.pl>

    witam!

    ja znalazlem, to bylo w firmie obslugujacej pewne OFE jako informatyk, ale
    troche czasu spedzilem na grupie pl.praca.oferowana wysylaja cv na rozne
    ogloszenia

    Marcin

  • 3. Data: 2002-01-04 22:55:50
    Temat: Re: CZy ktoś z Was grupowiczów znalazł pracę poprz
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    Tak, jedno drobne zelecenie napisania programu (2 tygodnie pracy)
    To tyle na okolo 60 wyslanych odpowiedzi...

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl - ICQ 4289653

  • 4. Data: 2002-01-07 19:58:26
    Od: "Jacek Domański" <j...@p...com>

    Witam,

    Mnie sie udalo znalezc prace poprzez oferte portalu GW. Podejrzewam jednak
    ze jest to wynikiem kilku szczesliwych splotow okolicznosci (np. malej
    ilosci kandydatow na to stanowisko), oraz dosc specyficznego polaczenia
    dwoch (choc pokrewnych) dziedzin - znajomosci serwisu komputerowego i
    elektroniki praktycznej. Przewaznie serwisanci komputerowi to ludzie "z
    przyuczenia na gieldzie", bez wyksztalcenia elektronicznego. Tu akurat
    udalo mi sie polaczyc te dwie dziedziny i przebic sie nad konkurencje :-))
    Wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu to podstawa sukcesu - choc szczescie
    tez gra tu duza role (bo np. nawet najodpowiedniejszego kandydata moze
    przebic zaufany znajomy kierownika, przez niego polecony).

    Pozdrawiam

    Jado.