PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV młodej matki

  • 1. Data: 2004-09-20 09:21:17
    Temat: CV młodej matki
    Od: "Małgorzata" <s...@p...onet.pl>

    Zostałam zatrudniona w 1996 roku zwolniono mnie w roku 2003 .Fizycznie
    przepracowałam pierwsze 1,5 roku reszta okresu zatrudnienia to okres 2 ciąż (na
    chorobowym) urlopów macierzńskich,okresu wypowiedzenia i urlopu wypoczynkowego
    i wychowawczego.Co należy wpisywać na CV a co można pominąć ? Czy moge napisać
    że od 1996 roku do 2003 pracowałam w zakladzie X jeśli 5 lat tej "pracy" to
    okresy wychowywania dzieci ?Czy wpisuję czas macierzyńskiego ?

    Małgorzata

  • 2. Data: 2004-09-20 09:32:37
    Temat: Re: CV młodej matki
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    wpisz okres pracy zawodowej, o zwolnieiach lekarskich, urlopach, pracodawca
    dowie sie ze swiadectwa pracy
    generalnie w cv nie umieszcza sie informacji o jakichkolwiek urlopach, ma
    ono swiadczyc o Tobie jak najlepiej....z zawodowego punktu widzenia
    takie moje zdanie

    pozdrawiam
    Ewa (Krakow)

  • 3. Data: 2004-09-20 20:36:39
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    kiedyś czytałem fantastyczne cv dziewczyny, która wracała z macierzyńskiego.
    a sens był taki :
    0. uderzała na stanowisko związane z zarządzaniem
    1. na macierzyńskim była długo
    2. miała swoja rodzinę, swoje gospodarstwo domowe
    3. nie pamiętam, czy pomiędzy studiami a macierzyńskim pracowała

    i ten tekst w liscie motywacyjnym
    że w ostatnich latach oprócz budżetu zajmowała się także organizacją
    że charowała jak wół po 24 godziny na dobę
    że przynosiło to wymierne efekty (z krótkimi przykładami)
    że nauczyła się odpowiadac na najgłupsze pytania ....

    generalnie, na rozmowę na pewno była zaproszona.