PracaGrupypl.praca.dyskusje › COMP Rzeszów

  • 1. Data: 2005-09-30 09:23:32
    Temat: COMP Rzeszów
    Od: "Bartek" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Ile zarabia KONSULTANT W ZESPOLE TESTOWANIA I DOKUMENTACJI ?

    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-09-30 16:28:42
    Temat: Re: COMP Rzeszów
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 30 Sep 2005 11:23:32 +0200, "Bartek" <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Witam
    >
    >Ile zarabia KONSULTANT W ZESPOLE TESTOWANIA I DOKUMENTACJI ?

    Myślę, że mniej niż konsultant w dziale konsultingu. :)

  • 3. Data: 2005-09-30 18:40:14
    Od: "Bartek" <s...@p...onet.pl>

    > Myślę, że mniej niż konsultant w dziale konsultingu. :)

    Wiesz co chłopie. Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to siedź cicho i nie
    oddychaj za głośno.

  • 4. Data: 2005-09-30 19:19:55
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wiesz co chłopie. Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to siedź cicho i nie
    > oddychaj za głośno.

    Ja ci odpowiem ... powaznie.

    Ty u mnie zarabialbys 899 brutto.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-10-01 11:49:53
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartek <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Ile zarabia KONSULTANT W ZESPOLE TESTOWANIA I DOKUMENTACJI ?
    >
    > Z góry dzięki za odpowiedź.

    Pracowalem w tej firmie ponad 4 lata wiec pare informacji moge Ci udzielic.

    Obecne zarobki w tej firmie dla pracownikow 'niewykwalifikowanych' bez
    nabytego doswiadczenia zawodowego (czyt. studentow) kształtuja sie w
    przedziale 0,9 - 1,2 kpln netto. Podejrzewam, ze na stanowisko ktore
    wymieniles to jest to blizej tej dolnej wartosci.

    Z tego co sie orientuje to najmniej placa wlasnie testerom i pracownikom call-
    center (przypadki ponizej 1 kpln na reke), troche lepiej programistom
    (standard to 1,2 kpln). Mowie tutaj caly czas o ludziach po studiach. Bowiem
    przypadki zatrudnienia pracownikow wykwalifikowanych, z doswiadczeniem,
    przejetych z inych firm, sa w tej firmie niezmiernie rzadkie. Wlasnie ze
    wzgledow na niskie zarobki i male mozliwosci rozwoju. Generalnie to firma ta
    ma obecnie duze problemy z pracownikami - wiecej ludzi z niej odchodzi niz
    przychodzi a sredni czas zatrudnienia pracownika niskiego szczebla ciagle sie
    skraca (podejrzewam ze obecnie wynosi ok. 1-2 lat). Coraz wieksze problemy
    maja tez ze studentami ktorzy wola pojechac do wiekszych miast (Wa-wa,
    Krakowi, Wroclaw) i tam zarobic 3-4x lepiej.

    Dodatkowo pensje w tej firmie, wraz z jej rozwojem i teoretycznie coraz
    lepszymi wynikami finansowymi, systematycznie sie obnizaja. Z punktu widzenia
    ekonomicznego jest to jak dla mnie zjawisko kompletnie niewytlumaczalne. Tak
    jakby firma w pogoni za coraz lepszymi wynikami finansowymi szukala
    oszczednosci w kosztach zatrudnienia pracownikow szeregowych, nie baczac na
    to, ze spowoduje to odplyw najlepszych z nich i zamkniecie sobie dostepu dla
    dobrych specjalistow, kosztem przyjmowania miernoty, ktora zgodzi sie
    pracowac za dowolnie male pieniadze. Jak dla mnie musi to spowodowac w koncu
    kryzys tej firmy ze wzgledu na slaba jakosc tworzonego oprogramowania.

  • 6. Data: 2005-10-01 13:18:45
    Od: "Bartek" <s...@p...onet.pl>

    Dzięki za konkretną odpowiedź.

  • 7. Data: 2005-10-04 12:28:27
    Od: "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    koncu
    > kryzys tej firmy ze wzgledu na slaba jakosc tworzonego oprogramowania.

    eee tam, jakosc tworzonego oprogramowania ma zazwyczaj niewielki wplyw
    na kondycje firmy ;)