PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anonimowe ogloszenia od pracodawcow

  • 1. Data: 2005-08-14 00:20:54
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: r...@m...com

    on Sun, 14 Aug 2005 02:21:32 +0200 Tomasz Nazar <t...@g...com> wrote:

    > Witam grupowiczow!
    >
    > [Jesli bylo wczesniej, to prosze mnie skierowac.]
    >

    > Przegladam p.p.oferowana i juz drugi raz widze niezwykle ciekawe
    > ogloszenie, ktore nadala anonimowa "firma" z adresu typu *@gazeta.pl.
    > W jednym z nich byla prosba o wysokosc zarobkow, oprocz standardowego CV
    > i LM.
    >
    > Wiec pytanie? Czy faktycznie sa pracodawcy, ktorzy chca ukryc swoja
    > tozsamosc, czy to takie zarty statystycznych "naukowcow"?

    prawdopodobnie mówisz o jednej z firm w której byłem na rozmowie.
    najczęściej taki mail to tania wersja antyspama :D

  • 2. Data: 2005-08-14 00:21:32
    Temat: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: Tomasz Nazar <t...@g...com>

[...]

    Pozdrawiam - Tomasz

    --
    _i______'simplicity_is_the_key'__________tomasz_naza
    _ii____'i_am_concern_oriented'__________________iiuw

  • 3. Data: 2005-08-14 01:11:48
    Od: Trociu <t...@a...ict.pwr.wroc.pl>

    On 2005-08-14, r...@m...com wrote:
    > on Sun, 14 Aug 2005 02:21:32 +0200 Tomasz Nazar <t...@g...com> wrote:
    >

    > prawdopodobnie mówisz o jednej z firm w której byłem na rozmowie.
    > najczęściej taki mail to tania wersja antyspama :D

    Zgadza sie - czesc firm nie chce podawac na publiczne fora majli swoich
    pracownikow. Z kilka miesiecy temu nawet chyba bylo to tutaj poruszone.

    Druga sprawa wiaze sie z tym, ze rozni ludzie czytaja rozne wiesci. I jakbys
    sie poczul pracujac w firmie ABC jako Administrator dajmy na to i na pewnej
    wspomnianej grupie przeczytal, ze firma ABC szuka kogos na stanowisko
    Administratora. A tak jest to kolejne ogloszenie jakich wiele.

    Trociu

    p.s. jak rozmowa? udana

    --
    Plain-text over all!!!
    /**********/

  • 4. Data: 2005-08-14 01:39:09
    Od: r...@m...com

    on 14 Aug 2005 01:11:48 GMT Trociu <t...@a...ict.pwr.wroc.pl> wrote:

> [...]
    > wspomnianej grupie przeczytal, ze firma ABC szuka kogos na stanowisko
    > Administratora. A tak jest to kolejne ogloszenie jakich wiele.

    no, akurat admin czasem może podsłuchać takie maile, jak sie wysyła gołym smtp
    :)

    > p.s. jak rozmowa? udana

    nie szczególnie

  • 5. Data: 2005-08-14 11:06:22
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]

    >wspomnianej grupie przeczytal, ze firma ABC szuka kogos na stanowisko
    >Administratora. A tak jest to kolejne ogloszenie jakich wiele.

    Poważne firmy gdy niechca sie chwalic lub straszyc swoim pracownikow
    korzystaja z posrednictwa.
    A uzywanie bezplatnych kont i pytanie o stawki ?/

    pozdrawiam
    rafal

  • 6. Data: 2005-08-15 09:50:07
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    swoja droga mozesz i ty podszyc sie pod jakies ogloszenie jakbys byl
    prcodawca i przeanalizowac potencjalna konkurencje. Zobaczysz kto odpisuje i
    co przesyla. Niekorzystalem nigdy z tej metody ale daje duzo informacji o
    rynku pracy, chetnych i propozycjach cenowych.

  • 7. Data: 2005-08-15 13:14:50
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Tomasz Nazar napisał(a):

    > Poprzestaje na odpowiedzi, ze "nie warto". Bede ignorowal takie oferty.

    Nie zawsze nie warto, znam bardzo przyzwoite firmy które nie mają nawet
    strony internetowej nie mówiąc już o własnej domenie dla e-maili.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2005-08-15 13:15:59
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    >!?
    >
    >Tylko, ze jest to oszukiwanie innych! Nie bede nikomu robil nadziei
    >kosztem jakichs niskich pobudek. Dlatego sam nie chce, aby i mnie
    >robiono w taki sposob "w balona".
    >
    >Stad moje pytanie, czy sa rzeczywisci pracodawcy i jakie mialyby byc
    >powody, dla ktorych w taki sposob sie ukrywaja.
    >
    >Poprzestaje na odpowiedzi, ze "nie warto". Bede ignorowal takie oferty.
    >
    >Dziekuje za odpowiedzi wszystkim - Tomasz

    A co Ci szkodzi "zaryzykować" i odpowiedzieć na taką ofertę?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 9. Data: 2005-08-15 13:23:04
    Od: Tomasz Nazar <t...@m...com>

  • 10. Data: 2005-08-15 13:58:14
    Od: lynx <s...@g...com>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Mon, 15 Aug 2005 15:14:50 +0200, ludzik
    o nazwie Piotr <s...@r...com> nasmarował co następuje:

    > znam bardzo przyzwoite firmy które nie mają nawet strony internetowej
    > nie mówiąc już o własnej domenie dla e-maili

    może jakieś przykłady tych firm ?

    --
    lynx