PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieter Pentor

  • 1. Data: 2005-02-19 12:09:49
    Temat: Ankieter Pentor
    Od: "I0n" <i...@v...pl>

    Witam ile zarabia mniej wiecej na miesiac ankieter Pentoru , i jak wyglada taka
    praca z gory dzieki

  • 2. Data: 2005-02-19 19:04:10
    Temat: Re: Ankieter Pentor
    Od: "antyfon" <t...@o...pl>

    Użytkownik "I0n" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam ile zarabia mniej wiecej na miesiac ankieter Pentoru , i jak wyglada taka
    > praca z gory dzieki

    400 zł , robi się ankiety

  • 3. Data: 2005-02-19 21:49:28
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Placa ankietera uzalezniona jest od tego ile wywiadow zrealizuje - sa
    okreslone stawki za ankiete, zwykle 20-25 PLN. Generalnie praca b. ciezka i
    stresujaca, ale znam ludzi, ktorzy sa ankieterami w kilku osrodkach, pracuja
    od rana do nocy 7 dni w tygodniu i wyciagaja ok 3-4k na reke.

    apple

  • 4. Data: 2005-02-20 18:50:13
    Od: "antyfon" <t...@o...pl>

    Użytkownik "apple" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > stresujaca, ale znam ludzi, ktorzy sa ankieterami w kilku osrodkach, pracuja
    > od rana do nocy 7 dni w tygodniu i wyciagaja ok 3-4k na reke.

    ja znam ludzi którzy układają płytki w łazienkach 8 godz dziennie i tyle zarabiają ,
    pytanie brzmiało ile sie zarabia przecietnie w Pentorze :)

    a stawki są od 15 zł do 35 zł bruto

    10 ankiet w miesiącu i juz masz policzone ...... przy dobrych wiatrach 20 ankiet

    więc kolega dobrze radzi ze trzeba sobie znalesc kilka takich pentorów

    ankieta trwa od 1,5 - 2 godz i nawet dłużej
    wobec powyższego samo przeprowadzenie ankiety jest niczym, w stosunku
    do znalezienia chętnego na długą pogawędke z nieznajomym [ nie moze to byc byle kto
    :) ]
    który robi to tylko dla dobra nauki [ powiedzmy ]

    A.

  • 5. Data: 2005-02-20 20:52:46
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Pracuje w branzy i wiem jak wyglada oblozenie praca ankieterow. 10 wywiadow
    na miesiac nie jest iloscia przecietna. Statystyczny ankieter realizuje ich
    znacznie wiecej. Co do dlugosci wywiadow, oczywiscie zdarzaja sie koszmary,
    ktore trwaja po 2-3h, ale nie jest to standardem. Czas realizacji
    przecietnego wywiadu wynosi od 45 do 60 minut. Zgadzam sie, bardzo trudno
    wykonujac tylko ta prace z tego wyzyc (choc jest to mozliwe), natomiast na
    ogol wyciaga sie z tego wiecej niz 150-200 brutto.

    apple

  • 6. Data: 2005-02-20 20:54:16
    Od: "Piotrzd" <p...@w...pl>

> [...]
    > wykonujac tylko ta prace z tego wyzyc (choc jest to mozliwe), natomiast na
    > ogol wyciaga sie z tego wiecej niz 150-200 brutto.

    150-200 brutto za jaki okres czasu??

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2005-02-20 21:00:21
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Za miesiac

  • 8. Data: 2005-02-20 21:08:43
    Od: "apple" <j...@p...fm>

    Odnioslem ta kwote do tego, co napisal antyfon, ze przecietnie ankieter robi
    10 wywiadow w miesiacy po 15-35 brutto. Z moich obserwacji wynika, ze
    statystyczny ankieter pracujacy dla wiekszej agencji robi ok. 40 wywiadow w
    miesiacu za przecietnie 20-25 PLN brutto/ankieta (jesli w miejscu
    zamieszkania, jesli nie, wiecej). Naturalnie sa tacy, ktorzy z doskoku sobie
    cos od czasu do czasu zrobia oraz tacy, ktorzy kosza 150 przypadkow na
    miesiac.

    apple

  • 9. Data: 2005-02-21 08:03:08
    Od: "antyfon" <t...@o...pl>

    Użytkownik "apple" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Pracuje w branzy i wiem jak wyglada oblozenie praca ankieterow.

    pytanie brzmiało jak to jest w przypadku Pentora więc odpowiedziałem zgodnie z prawdą

    zaznaczam ze mówie o przeciętnym miesiącu i przeciętnym ankieterze
    { są miesiące różne, a i rejon-rewir ankietera nie jest bez znaczenia, na pewno
    bedzie
    wiecej ankiet w dużym miescie,choć trudniej tam o wyrozumiałość :) respondentów }

    ale gdy ktos poczuje sie dobrze w tym co robi, bez trudu przyjdzie mu wykonywanie
    ankiet to niewykluczone zarobki czterocyfrowe { lecz nie mowimy juz wtedy o
    przecietnym }

    wazna tu jest motywacja, jak trafisz na długie i słabo płatne ankiety, ona nie
    zaistnieje
    i szybko sie zniechcecisz { i nic tu nie da ze jesteś dobry }

    A.