PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie do ksiegowych

  • 1. Data: 2005-02-19 09:15:50
    Temat: pytanie do ksiegowych
    Od: "doctore" <d...@o...pl>

    Biuro rachunkowe za prowadzenie ks. rozchodow i przychodow bierze ok. 100
    PLN brutto miesiecznie, wlaczajac doradztwo, wysylanie dokumentow itp itd
    Czy znajdzie sie ktos w Warszawie chetny do podjecia takiej uslugi za
    mniejsze pieniadze czy nie warto nawet szukac ?

    doc

  • 2. Data: 2005-02-19 09:32:35
    Temat: Re: pytanie do ksiegowych
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    To jest wlasnie to. Czlowiek sie napracuje, naczyta glupich przepisow
    podatkowych. A klient chce jeszcze taniej np. o 10 pln.

  • 3. Data: 2005-02-19 10:03:01
    Od: Adam <k...@p...gf>

    doctore napisał(a):
> [...]
    > Czy znajdzie sie ktos w Warszawie chetny do podjecia takiej uslugi za
    > mniejsze pieniadze czy nie warto nawet szukac ?

    spadaj lamusie niemyty, 100zl i Panie ci jeszcze doradzaja? dokumenty
    sla chyba na glowe upadly dziewczyny zebyt w warszawie zejsc tak nisko z
    cena. Podaj adres niech wiedza co za dupek bedzie je wypytywal o
    wszytsko za 100zl, PIT-a bym ci nie wypisal za tyle w koziej wolce, tak
    jak i poprzednikowi ... noz mi sie w kieszeni otwiera :(((

  • 4. Data: 2005-02-19 10:49:23
    Od: "WiNeT [wro]" <w...@p...XXX.fm>

    > spadaj lamusie niemyty

    Ot jaki kulturalny i uczynny grupowicz...

    Witek

  • 5. Data: 2005-02-19 11:34:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 19 Feb 2005 10:15:50 +0100, "doctore"
    <d...@o...pl> zakodował:

> [...]
    >Czy znajdzie sie ktos w Warszawie chetny do podjecia takiej uslugi za
    >mniejsze pieniadze czy nie warto nawet szukac ?

    Znalazłeś największego łosia w Warszawie i jeszcze Ci mało?
    Ciesz się - większość biur za mniej, niż 150PLN palcem nie kiwnie dla
    znajomego (a co dopiero doradztwo i wysyłanie dokumentów).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2005-02-19 12:05:55
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "doctore" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy znajdzie sie ktos w Warszawie chetny do podjecia takiej uslugi za
    > mniejsze pieniadze czy nie warto nawet szukac ?

    Zlec emerytowanej pani Zdzisi za 50 PLN pod stolem.

    I czekaj na pierwsza kontrole. Wtedy dowiesz sie ze biurom rachunkowym praci
    sie rowniez (jezeli nie przede wszystkim za to), ze ponosza odpowiedzialnosc
    za prowadzenie spraw klientow (i sa od wpadek ubezpieczone).

    sz.

  • 7. Data: 2005-02-19 12:15:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 19 Feb 2005 13:05:55 +0100, "szomiz"
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> zakodował:

    >I czekaj na pierwsza kontrole. Wtedy dowiesz sie ze biurom rachunkowym praci
    >sie rowniez (jezeli nie przede wszystkim za to), ze ponosza odpowiedzialnosc
    >za prowadzenie spraw klientow (i sa od wpadek ubezpieczone).

    Ubezpieczenie prowadzenia księgi przychodów i rozchodów nie jest
    obowiązkowe.

    Natomiast AFAIK nadal konieczne jest posiadanie licencji MF.

  • 8. Data: 2005-02-19 12:37:04
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    szomiz wrote:

> [...]

    > rachunkowym praci sie rowniez (jezeli nie przede wszystkim za
    > to), ze ponosza odpowiedzialnosc za prowadzenie spraw klientow

    Mozna wiedziec od kiedy to podatnik nie ponosi odpowiedzialnosci?

  • 9. Data: 2005-02-19 13:16:55
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 19 Feb 2005 13:37:04 +0100, Stanislaw Chmielarz
    <s...@u...com.PL> zakodował:

    >Mozna wiedziec od kiedy to podatnik nie ponosi odpowiedzialnosci?

    A kto powiedział, że nie ponosi? Ale może wystąpić z regresem do biura
    rachunkowego.

  • 10. Data: 2005-02-19 16:52:12
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 19 lut 2005 w liście
    [news:u0fe115a2sblcnb9ft22ig5soo8mru2n2o@4ax.com] Kaizen
    [x...@c...sz] napisał(a):

    > A kto powiedział, że nie ponosi? Ale może wystąpić z regresem do
    > biura rachunkowego.

    Taa... Bardzo mu to pomoże jak już go zamkną w więzieniu.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/