PracaGrupypl.praca.dyskusje › Product/Brand Manager - zarobki?

  • 1. Data: 2005-02-19 11:44:18
    Temat: Product/Brand Manager - zarobki?
    Od: "GB C" <gb_1974@removespam_hotmail.com>

    Mam pytanie na temat zarobkow - ile mozna sie spodziewac na tym stanowisku w
    Polsce.

    Kilkuletnie doswiadzczenie w sprzedazy, marketingu i dystrybucji (wylacznie
    zdobyte za graniaca - Australia), znakomita znajomosc jezyka angielskiego,
    MS Office, SAP, doswiadczenie kierownicze, wyksztalcenie wyzsze (Bachelor of
    Business - International Trade), kilkanascie kursow sales & marketing.

    Dzieki za wszelkie informacje.
    GB

  • 2. Data: 2005-02-19 18:19:30
    Temat: Re: Product/Brand Manager - zarobki?
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    GB C (news:42172690$1@duster.adelaide.on.net)
    Napisał(a):
> [...]
    > wyzsze (Bachelor of Business - International Trade), kilkanascie kursow
    > sales & marketing. Dzieki za wszelkie informacje.

    Proponuję poszerzyć edukację o Master of Business...na licencjata krzywo
    patrzą...chyba że jest to firma stawiająca na doświadczenie. W wawie, w
    zależności od firmy, myślę że tak około 3k-4k na rękę by wyszło...

    R.