PracaGrupypl.praca.dyskusje › Altkom akademia

  • 1. Data: 2007-09-05 13:43:40
    Temat: Altkom akademia
    Od: "Artur" <a...@a...wp.pl>

    Witam

    Intersuje mnie, czy macie jakieś doświadczenia jesli chodzi o pracę w tej
    firmie na stanowisku handlowym. Płace, atmosfera itp.
    Znalazłem sporo postów (raczej negatywnych) ale głównie dotyczyły one pionu
    informatycznego. Co prawda nie sądzę aby w pionie handlowym było lepiej...
    Wszystkie opinie mile widziane.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-05 21:11:32
    Temat: Re: Altkom akademia
    Od: n...@o...pl

    On 5 Wrz, 15:43, "Artur" <a...@a...wp.pl> wrote:
> [...]
    > informatycznego. Co prawda nie sądzę aby w pionie handlowym było lepiej...

    Wystrzegaj sie firmy Karwel sp.jawna,sa to oszusci a jezeli chodzi o
    ludzi na wyzszych stanowiskach to nie maja nic pojecia o tym
    stanowiskach na ktorych siedza.W tej firmie panuje mobing,monitoring i
    podsluchy......
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-09-05 21:35:33
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-09-05 23:11, taki ktos jak n...@o...pl napisac raczyl:
> [...]
    > ludzi na wyzszych stanowiskach to nie maja nic pojecia o tym
    > stanowiskach na ktorych siedza.W tej firmie panuje mobing,monitoring i

    I dzieci tam jedzą, i krew chrześcijańską piją... ?

    Bardzo rzeczowy donos, muszę przyznać. I na temat :)

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 4. Data: 2007-09-06 20:59:24
    Od: Marian <spam777_NO_@_SPAM_.wp.pl>

    Artur wrote:
> [...]
    > informatycznego. Co prawda nie sądzę aby w pionie handlowym było lepiej...

    Był ostatnio jeden wątek dotyczący pionu informatycznego w w/w firmie,
    ale raczej w kontekście szkoleń. Może przy okazji ktoś mógłby powiedzieć
    coś o dziale programistycznym tam?

    Dzięki
    Marian