-
1. Data: 2004-12-09 19:10:15
Temat: ASYSTENTKA/SEKRETARKA- WARSZAWA, PIASECZNO
Od: "Sylwia" <s...@o...pl>
Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa.
Poszukuję pracy biurowej w charakterze Asystentki/Sekretarki na terenie
Warszawy lub Piaseczna. Posiadam doświadczenie w wykonywaniu i organizacji prac
biurowych: współpraca z księgowością, sporządzanie raportów kasowych,
organizacja spotkań, reprezentacja firmy w urzędach, przygotowywanie ofert i
dokumentacji firmy. Moimi dodatkowymi atutami są:
- znajomosc języka w stopniu dobrym, umożliwiającym swobodną komunikację
(znajomosc korespondencji handlowej),
- znajomosć obsługi komputera (Ms Office),
- prawo jazdy (własny samochód),
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy,
- sumiennosc i dokładność.
Osoby zainteresowane moją ofertą proszę o kontakt e-mail: s...@o...pl lub
gg:3579726
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Praca
-
Praca w produkcji i logistyce 2025: płace rosną, zatrudnienie pozostaje stabilne
-
Ile zarabiają absolwenci uniwersytetów i politechnik w Polsce? Ranking zarobków 2024
-
Kiedy i jak złożyć wniosek o emeryturę, aby otrzymać wyższe świadczenie? Dzień i miesiąc mogą mieć znaczenie
-
Co grozi za nieobecność podczas kontroli L4? Błąd pracownika może kosztować zasiłek