PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1276 brutto w UP w Warszawie...

  • 141. Data: 2009-05-21 18:26:41
    Temat: Re: 1276 brutto w UP w Warszawie...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    news:8361ed29-bfe8-4cee-bb18-8e3ddc8b9ab8@m24g2000vb
    p.googlegroups.com
    mihau <m...@g...com> pisze:

    > Niektórzy mają po prostu ciekawsze tomiska do przeczytania
    Być może.
    Byle tylko nie pieprzyć bez sensu o tych, których się nie przeczytało.

    --
    Jotte

  • 142. Data: 2009-05-21 18:51:57
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 21, 8:26 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Być może.
    > Byle tylko nie pieprzyć bez sensu o tych, których się nie przeczytało.

    Być może moje złe wrażenie z przeczytanych fragmentów sprawiło, że
    ominąłem nieświadomie krynicę mądrości, jaką są pozostałe. Być
    może... ;)

    --
    mihau

  • 143. Data: 2009-05-21 18:53:26
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 21, 8:19 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > W głębi kraju dywizjon F-16 (jeśli się uda poderwać w powietrze) oraz pluton
    > czołgów PT-91 Twardy (jeśli mają paliwo).
    > Ale ochrona się należy.

    I pewnie to wszystko można wyczytać z Kodeksu Pracy? :)

    --
    mihau

  • 144. Data: 2009-05-21 18:59:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com mihau
    <m...@g...com> pisze:

    > Być może moje złe wrażenie z przeczytanych fragmentów sprawiło, że
    > ominąłem nieświadomie krynicę mądrości, jaką są pozostałe. Być
    > może... ;)
    Obyś zatem przewracając kolejne karty uzupełniając wiedzę nie uderzył
    łokciem się w miejsce, które czyni prąd.

    I oby udało ci się przestać czynić z siebie pośmiewisko pieprząc bez sensu
    pierdoły o socjalizmie, wolnym rynku i przedsiębiorczości.

    --
    Jotte

  • 145. Data: 2009-05-21 19:00:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com mihau
    <m...@g...com> pisze:

    > I pewnie to wszystko można wyczytać z Kodeksu Pracy? :)
    Sprawdź.

    --
    Jotte

  • 146. Data: 2009-05-21 19:47:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):

    > Więcej godzin pracy, brak chorobowego, przerw obiadowych, urlopów i
    > innych cudów, jak BHP. O braku związków zawodowych nie wspomniawszy.

    Znaczy gorzej bylo z dzisiejszej perspektywy?

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 147. Data: 2009-05-21 19:48:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    entroper napisał(a):

    > Tak, bo daje pracę :) Za półdarmo :)

    Punkt placenia zalezy od punktu siedzenia bo powyzsze mozna okreslic, ze
    daje pieniadze za polprace ;)

    j.

  • 148. Data: 2009-05-21 20:25:59
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 21, 8:59 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > I oby udało ci się przestać czynić z siebie pośmiewisko pieprząc bez sensu
    > pierdoły o socjalizmie, wolnym rynku i przedsiębiorczości.

    Nie bardzo. Ktoś w końcu musi czynić przeciwwagę dla twoich farmazonów
    godnych związkowca.

    --
    mihau

  • 149. Data: 2009-05-21 20:49:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    c.googlegroups.com
    mihau <m...@g...com> pisze:

    > Nie bardzo. Ktoś w końcu musi czynić przeciwwagę dla twoich farmazonów
    > godnych związkowca.
    Chłopie, tobie coś się pokaszaniło, kompletnie się przeceniasz.
    Ty z twoimi enuncjacjami przeciwwagą dla czegokolwiek???

    --
    Jotte

  • 150. Data: 2009-05-21 23:52:42
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    januszek pisze:

    > Znaczy gorzej bylo z dzisiejszej perspektywy?

    No tak. Raczej powiedziałbym, że ogólnie z czasem nam się to polepsza.
    Nie jest to "dżungla" przetrzebiona przez prawo pracy.

    Stach
    --
    http://stachlewski.info