-
Sektor kreatywny: jakie wynagrodzenia?
... wyłącznie na talencie ludzi jest trudne. Wstępne oceny 2015 roku również nie są optymistyczne – zdaniem większości uczestników badania wartość rynku reklamy ma zostać na podobnym poziomie, przy jednoczesnym spadku średnich stawek cennikowych (r/r) oraz stagnację w poziomach wynagrodzeń. – Tegoroczna edycja badań płac ...
-
Praca w branży reklamowej
... 10,1%, wg CR Media Consulting 9,9%). Najszybciej wzrastał (i będzie wzrastać) rynek reklamy internetowej (o około 50%), ale jest to efekt niskiego poziomu wyjściowego. W wartościach bezwzględnych (w 2005 r. około 150 mln złotych) to ciągle mało znaczący sektor reklamy, której łączna wartość przekroczyła 5,5 mld złotych. Szybki wzrost – po ...
-
Brand Manager, opiekun marki
... i partnerami firmy Wymagania Od Brand Managera oczekuje się wykształcenia wyższego z zakresu marketingu i zarządzania (lub kierunków pokrewnych, ewentualnie ukończenia studium reklamy). Bardzo ważna jest biegła znajomość języka angielskiego oraz doświadczenie – najlepiej kilkuletnie – w dziale marketingu. Wśród cech osobowościowych znaczenie mają ...
Tematy: brand Manager, opiekun marki -
Praca tymczasowa w okresie wakacyjnym
... przedsiębiorstwa i związanych z tym strat finansowych. Odpowiedzią na potrzeby pracodawców jest sektor pracy tymczasowej, który od kilku lat rozwija się bardzo ... fizyczni czy magazynierzy. Studenci natomiast mogą zdobyć doświadczenie w obszarach administracji, bankowości, logistyki, reklamy, branży spożywczej lub hotelarskiej. Jak co roku jest także ...