-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... media społecznościowe dają cały wachlarz możliwości: od promocji całego profilu, po promocję wybranych artykułów czy postów. Wybór należy do nas. Jeżeli posiadamy budżet na działania reklamowe ... tego, z jakich serwisów społecznościowych korzystamy, ustawiając kampanie reklamowe będziemy wskazywać kilka najważniejszych parametrów, które pozwolą ...
-
Praca w branży reklamowej
... wzrost ma być znów zbliżony do tej wartości (wg Starlink 10,1%, wg CR Media Consulting 9,9%). Najszybciej wzrastał (i będzie wzrastać) rynek reklamy internetowej (o około 50%), ... i dotychczasowych doświadczeń, może spróbować swych sił w tej branży. – Agencje reklamowe wychodzą z ofertą do studentów, którym proponują staże i udział w konkursach, które ...
-
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... która jednak nie przyda się, jeśli zabraknie podstawy. – Konieczna jest wiedza o Internecie, znajomość podstawowych podmiotów funkcjonujących na rynku (portali, sieci reklamowe), znajomość języka angielskiego (najnowsze trendy w reklamie pochodzą przecież z Zachodu), a przede wszystkim – chęć uczenia się – wylicza Rafał Szychowski – ta branża jest ...
-
Zarobki w mediach, reklamie i PR w 2008r.
... to było przede wszystkim z faktem, że w tym regionie – a szczególnie w Warszawie – siedzibę mają największe podmioty działające w branży. Silna konkurencja powodowała, że media czy wydawnictwa chcąc przyciągnąć i utrzymać najlepszych fachowców musiały zaoferować odpowiedni poziom wynagrodzeń. Comiesięczna płaca wyniosła tu 4 900 PLN. W tym samym ...
-
Specjalista ds. marketingu
... kreuje wizerunek firmy i jej produktów poprzez opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych oraz planowanie i realizację założeń komunikacyjnych z klientami. Opracowuje materiały reklamowe oraz przygotowuje akcje promocyjne wspierające sprzedaż przy współpracy z agencjami reklamowymi czy domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów ...
Tematy: specjalista ds. marketingu -
E-wizerunek pracownika
... e-wizerunek, radzą eksperci z Praca.pl. Mikroblogi, Facebook, profesjonalne serwisy społecznościowe – te media mogą pomóc kandydatowi do pracy lub mu zaszkodzić. Michał Filipkiewicz z ... pracy. „Filmiki reklamowe dotyczące naszej osoby będą też bardziej skuteczne w branżach kreatywnych, nastawionych na nowe media i innowacje. Jest też ciekawym ...