-
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... w mediach tradycyjnych: prasie, radiu czy telewizji. Jednak specjalistów z tej branży jest znacznie mniej. W 2005 roku na reklamę w Internecie firmy wydały około 150 milionów ... (lub Cost per Tousand) – opłata za ilość wyświetleń (liczbę emisji), FF , czyli Flat Fee – opłata za czas emisji, CPC, czyli Cost per Click – opłata za liczbę kliknięć ...
-
Zarobki w Polsce i na świecie 2013
... danymi wynagrodzenia amerykańskiej klasy średniej, niegdyś najwyższe na świecie, rosną obecnie znacznie wolniej niż w Europie Zachodniej czy Kanadzie. W Polsce, ... długookresowymi programami motywacyjnymi są opcje menedżerskie (najczęściej na akcje nowej emisji), ale należy podkreślić także znaczący wzrost stosowania akcji fantomowych z 2% w 2012 ...
-
Kariera w bankowości i finansach
... miejsce pracy. Poza tym jest to też sposób, dzięki któremu banki znacznie mogą obniżyć koszty procedury wdrażania nowych pracowników do zadań w banku. Chętni do ... , takich jak: M and A (fuzje i przejęcia), organizacja i gwarantowanie emisji oraz obrót papierami wartościowymi, zarządzanie funduszami, doradztwo finansowe (np. restrukturyzacyjne, ...