Prawo pracy
Przeczytaj także: Kontrakt menedżerski a stosunek pracy
Gałąź prawa regulująca kwestie związane ze stosunkiem pracy między zaangażowanymi w niego stronami, czyli pracownikiem i pracodawcą; zawiera również regulacje dotyczące organizacji pracodawców i pracowników, układów i sporów zbiorowych, a także partycypacji pracowniczej i dialogu w zbiorowych stosunkach pracy. Podstawowym aktem prawnym określającym prawa i obowiązki stron stosunku pracy jest Kodeks Pracy.Przeczytaj także
-
Zwolnienie od pracy z powodu działania siły wyższej problematyczne dla pracodawców
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o regulaminie pracy
-
Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników
-
Kontrola trzeźwości pracowników, czyli ważne zmiany w prawie pracy
-
Dyrektywa work-life balance - co oznacza dla pracowników i firm?
-
Prawo pracy. Już teraz warto znać nowe regulacje
-
Prawo pracy - rewolucyjne zmiany od 1 sierpnia 2022 r.
-
Gotowość do pracy - co to oznacza w prawie pracy?
-
Czy pandemia rozszerza katalog danych, które musimy przekazać pracodawcy?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)