Koszty pracy
Przeczytaj także: Koszt zatrudnienia
Koszty ponoszone przez pracodawcę w związku z zatrudnieniem pracowników, obejmują wynagrodzenie brutto pracowników, obciążenia pozapłacowe (połowa składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe), a także środki na dokształcanie personelu, opłacenie dojazdów do pracy, podróże służbowe czy rekrutację pracowników.Wyróżnić można również jednostkowe koszty pracy – koszt pracy wytworzenia jednostki produktu krajowego brutto mierzy się przez relację godzinowego kosztu pracy do godzinowej wydajności pracy.
Przeczytaj także
-
Minimalne wynagrodzenie 2015: jakie koszty pracodawcy?
-
Klin podatkowy
-
Pozapłacowe koszty pracy: jedne z najwyższych w OECD?
-
Jakie koszty pracodawcy w 2014 r.?
-
Wzrost płacy minimalnej będzie silnym ciosem dla rynku pracy
-
Koszty pracy w Polsce na tle Europy 2020
-
Jak policzyć wynagrodzenie netto?
-
Koszty pracy w Europie 2008-2011
-
Koszty pracy w UE III kw. 2008
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)