Koszty pracy
Przeczytaj także: Koszt zatrudnienia
Koszty ponoszone przez pracodawcę w związku z zatrudnieniem pracowników, obejmują wynagrodzenie brutto pracowników, obciążenia pozapłacowe (połowa składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe), a także środki na dokształcanie personelu, opłacenie dojazdów do pracy, podróże służbowe czy rekrutację pracowników.Wyróżnić można również jednostkowe koszty pracy – koszt pracy wytworzenia jednostki produktu krajowego brutto mierzy się przez relację godzinowego kosztu pracy do godzinowej wydajności pracy.
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)
Najnowsze w dziale Praca
-
Praca w święta? 5 błędnych przekonań liderów, które niszczą urlop zespołu
-
Zarobki pracowników produkcji i logistyki: operator wózka widłowego nie narzeka, a inni?
-
Urlopy 2026: nowe przepisy i nawet 40 dni wolnych od pracy
-
Raport płacowy 2025: Jak kształtują się wynagrodzenia w branży energetycznej i ciepłowniczej?


Pracownik luksusem - koszt zatrudnienia przekroczył 10 tys. zł miesięcznie


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem
