PracaGrupypl.praca.dyskusjezycie we wroclawiu › Re: zycie we wroclawiu
    From: "Magda" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zycie we wroclawiu
    Date: Thu, 19 Feb 2004 14:22:52 +0100

    > planuje przeprowadzic sie do wroclawia. stad moje pytanie:
    > jak wygladaja tam koszty zycia? ile sie placi za wynajem mieszkania
    powiedzmy
    > miedzy 35 a 45 m2.

    Wiele zalezy od standardu i lokalizacji mieszkania. Przykladowo: za wynajem
    mieszkania w centrum miasta zapłacisz przynajmniej o 50% więcej niż za
    wynajem na obrzezach Wroclawia. Trudno okreslić jakie konkretnie są ceny
    mieszkań, ponieważ są one bardzo zróznicowane. Wiele zależy od tego jak
    trafisz.
    Zdarzają się mieszkania dwupokojowe za 900 zł, jak równiez za 2000 zl. Koszt
    wynajmu "kawalerek" oscyluje w granicach 600-1300 zł.

    >gdzie szukac informacji o mieszkaniach do wynajmu.

    Polecam http://www.stancja.pl/ , wielokrotnie udalo mi sie znaleźć
    mieszkanie korzystając z tego portalu.

    >jakie sa koszty komunikacji miejskiej?(bilety miesieczne/jednorazowe)

    Bilet miesieczny na okaziciela to koszt 78 zl - na wszystkie tramwaje i
    autobusy oprocz pospiesznych. Jednorazowy bilet - 2 zl, tzw. calodzienny
    6,60 (cos okolo, nie pamietam dokladnie ile, ale na pewno ponad 6 zl).

    > drugie pytanie to wysokosc zarobkow. interesuje mnie stanowisko
    > projektant/programista java.

    Początkujący programista 2500 zł netto (z doświadczenia znajomego).
    Wiecej informacji w tym temacie nie posiadam ;)

    Powodzenia,

    Magda