PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwrot kosztów za dojazd na interview???

  • 1. Data: 2003-03-12 10:12:51
    Temat: zwrot kosztów za dojazd na interview???
    Od: " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl>

    Jezeli jestem zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do innej miejscowości, czy
    mogę zasugerować zwrot kosztów przejazdu, czy stosuje się takie praktyki?

    anka

  • 2. Data: 2003-03-12 10:33:35
    Temat: Re: zwrot kosztów za dojazd na interview???
    Od: p...@t...pl

    > Jezeli jestem zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do innej miejscowości, czy
    > mogę zasugerować zwrot kosztów przejazdu, czy stosuje się takie praktyki?

    ja się tylko raz spotkałem z takim przypadkiem, kumpel jechał na rozmowę z
    katowic do gdyni i mu zasponosorowali przejazd, nocleg, dietę dla niego i osoby
    towarzyszącej. był to jeden przypadek na dziewięć lat obserwacji rynku pracy.

    wydaje mi się, że nie ma co wyskakiwać z takim pomysłem, bo wzbudzisz
    zdziwienie albo narazisz się na śmieszność. chyba, że jest ci to obojętne. może
    inni mają inne doświadczenia.

    Paweł

  • 3. Data: 2003-03-12 10:45:39
    Od: "b2d2" <modul@(olejolejolejto)gratka.pl>

    In article <1...@n...onet.pl> , p...@t...pl
    wrote:

    > no właśnie to było zwykłe stanowisko, widocznie firma była niezwykła, ale to
    > fakt.

    Może jakas duza huta panstwowa? Albo inna rafineria

  • 4. Data: 2003-03-12 10:46:36
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > towarzyszącej. był to jeden przypadek na dziewięć lat obserwacji rynku pracy.

    No jak z osobą towarzyszącą, to chyba na staniwisko prezesa zarządu

    Pzdr: Dogbert

  • 5. Data: 2003-03-12 10:54:15
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    Co do dalszego wyjazdu na rozmowe - na pewno nie wstyd pytac o zwrot kosztow
    podrozy (niekoniecznie paliwa, ale za bilet na pociag spoko) tym bardziej
    jesli jest to kolejna a nie pierwsza rozmowa (nie wiem jak jest w Twoim
    przypadku)
    Dieta mniej prawdopodbna, nocleg-zapomnij
    pzw
    Tobi

  • 6. Data: 2003-03-12 11:31:59
    Od: p...@t...pl

  • 7. Data: 2003-03-12 12:19:53
    Od: "pegass" <p...@p...fm.usun.to>

> [...]
    > przypadku)
    > Dieta mniej prawdopodbna, nocleg-zapomnij

    Paliwo nie bardzo jest jak, natomiast bilet kolejowy jak najbardziej.
    Doznałem tego raz w życiu i to całkiem niedawno - bardzo miło mnie to
    zaskoczyło, tym bardziej że to była inicjatywa firmy a nie moja. Zapytac nie
    zaszkodzi na pewno.

    Pegass

  • 8. Data: 2003-03-12 12:23:45
    Od: p...@t...pl

    > Może jakas duza huta panstwowa? Albo inna rafineria

    raczej nie :), ale nad morzem była centrala, a w katowicach oddział i on miał
    tu pracować.

  • 9. Data: 2003-03-12 12:27:32
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    " nawrotka" <n...@N...gazeta.pl> writes:

    > Jezeli jestem zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do innej miejscowości, czy
    > mogę zasugerować zwrot kosztów przejazdu, czy stosuje się takie praktyki?

    po prostu sie ZAPYTAJ czy zwracaja koszty przejazdu. jak tak,
    fajnie, jak nie, decyzja czy jechac nalezy do ciebie.

    nie spodziewaj sie raczej, ze jesli nie maja na ten cel pieniedzy w
    budzecie, to za twoja namowa nagle zmienia zdanie i ci zwroca.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 10. Data: 2003-03-12 14:09:21
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    praktyki?

    z tego co sie orientuje to za bilety kolejowe zwracaja w duzych firmach rypy
    kpmg, d&t, pwc
    tam to jest normalna praktyka

    wiec zapytac na pewno nie zaszkodzi