PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisy pośrednictwa pracy WWW

  • 1. Data: 2003-03-12 08:34:59
    Temat: Serwisy pośrednictwa pracy WWW
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    Wiem że się powtarzam, ale:
    Jakie radzicie serwisy WWW do szukania pracy? Widziałem tu już ich długą
    listę, ale jak słusznie ktoś zauważył - z moedeme nie ma szansy je wszystkie
    przeglądać.
    Pytam się zatam o te najlepsze.
    W moim wypadku chodzi o działkę IT w W-wa i okolicach.

    Pozdr, KaeL
    --
    Wysyłając e-mail usuń proszę tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z mojego
    adresu

  • 2. Data: 2003-03-12 09:14:09
    Temat: Re: Serwisy pośrednictwa pracy WWW
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    KaeL wrote:

> [...]
    > przeglądać.
    > Pytam się zatam o te najlepsze.
    > W moim wypadku chodzi o działkę IT w W-wa i okolicach.

    Witaj,

    Jesli masz wyzsze, znasz jezyk oraz doswiadczenie w pracy lub/i naprawde
    jestes dobry w tym co robisz, to proponuje kazdy serwis pracy (masz cala
    sterte adresow stron WWW wydrukowana w Gaz. Wyb.).
    Jesli nie - bierz ksiazke teleadresowa, pisz CV i smigaj na miasto, bo
    szkoda Twojego czasu :)

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 3. Data: 2003-03-12 12:43:52
    Od: b...@o...pl

    [ciach]

    z moedeme nie ma szansy je wszystkie
    > przeglądać.

    Problemy z modemem ograniczysz zamawiając subskrypcję ogłoszeń spełniających
    zadane kryteria - wystarczy się przelecieć po nagłówkach dołączonych w mailu do
    linków i połowe możesz odsiać od razu - w ten sposób dasz radę "uciągnąć"
    wszystkie serwisy oferujące subskrypcję.

    Pozdrawiam, życzę powdzenia.

    B.

  • 4. Data: 2003-03-12 23:03:18
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KaeL" <K...@...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie radzicie serwisy WWW do szukania pracy? Widziałem tu już ich długą
    > listę, ale jak słusznie ktoś zauważył - z moedeme nie ma szansy je
    >wszystkie przeglądać.

    Dlaczego z modemem nie ma szansy?
    Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu.

    Ja mam taką metodę ;-)

    Arkusz w Excelu z ok 40 linkami do serwisów pracy oraz bezpośrednio do firm.
    Ale nie w postaci http://www.cvonline.pl żeby 15 razy potem kilkać, żeby
    dostać się do tego co chcę tylko w postaci bezpośredniego linka z kryteriami
    np.: tak http://www.cvonline.pl/new_tp/tp.php?par=asukoht&seg
    ment_id=2

    Klikam na linka w Excelu (u mnie dziwnie długo się otwiera) albo
    szybkimi skrótami klawiatury kopiuje do paska adresu w IE i ENTER.

    W arkuszu obok adresu mam wpisaną datę kiedy ostatnio byłam. Po wizycie nie
    wpisuję mozolnie tylko wstawiam bieżącą datę skrótem CTRL + ; (średnik)

    W większości serwisów można wybrać, za jaki czas wstecz szukamy ofert.
    Odwiedzam co kilka dni ~4-5 więc przewaznie wybieram 1 tydzień.
    Mają na uwadze DOW (datę ostatniej wizyty :-))) szybko odsiewam starsze.

    Jeśli jakaś oferta mnie zainteresuje to nie analizuję przez pół godziny
    kryteriów
    tylko kopiuję całą stronę do Worda i lęcę dalej gdy tamta się kopiuje
    (czytać będę póżniej).

    Rozłączam się, czytam oferty, ewentualnie odpowiadam przygotowując e-mail'e.
    Wyślę nastepnego dnia razem ze sprawdzeniem poczty (no chyba że super pilne
    to od razu)

    Dodatkowo niektóre bardzo znane serwisy korzystają z bazy ofert innych
    znanych serwisów więc często ogłoszenia powtarzają się to ułatwia sprawę.

    Wszystko to po 18:00 i późnym wieczorem (taniej i mniejszy ruch w sieci).

    papatki
    LF

  • 5. Data: 2003-03-13 07:57:21
    Od: "Mariusz Jakubowski" <s...@...v.pl.spam.mniam>

> [...]
    > przeglądać.
    > Pytam się zatam o te najlepsze.
    > W moim wypadku chodzi o działkę IT w W-wa i okolicach.

    Jesli szukasz pracy w firmach panstwowych to polecam:

    http://www.usc.gov.pl/pls/public/app.szukaj_ogloszen
    ia

    Pozdr.
    Mariusz

  • 6. Data: 2003-03-13 09:05:50
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    OK, jak na razie mamy 2 odpowiedzi 'negatywne' - tak je nazwijmy, dobrze?.
    Nikt inny się nie wypowie? Naprawdę nie macie jakiegoś rankingu? Korzystacie
    z tych wszystkich parunastu serwisów?
    Pozdr, KaeL

  • 7. Data: 2003-03-13 14:01:22
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "KaeL" <K...@...pl> wrote in message
    > OK, jak na razie mamy 2 odpowiedzi 'negatywne' - tak je nazwijmy, dobrze?.
    > Nikt inny się nie wypowie? Naprawdę nie macie jakiegoś rankingu? <cut>
    Jak dla mnie przedewszystkim www.jobpilot.pl
    potem www.pracuj.pl
    potem www.jobs.pl
    a potem leszcze w stylu mostwanted, cvonline itp.
    pozdr
    /p

  • 8. Data: 2003-03-14 10:43:00
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    Użytkownik "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)
> [...]
    > Ale nie w postaci http://www.cvonline.pl żeby 15 razy potem kilkać, żeby
    > dostać się do tego co chcę tylko w postaci bezpośredniego linka z
    Mógłbym poprosić od razu o te linki? Jako plain text - shure. Kryteria sobie
    najwyżej poporawiam...
    KaeL

  • 9. Data: 2003-03-14 16:17:36
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    KaeL <K...@...pl> napisał(a):

    > OK, jak na razie mamy 2 odpowiedzi 'negatywne' - tak je nazwijmy, dobrze?.
    > Nikt inny się nie wypowie? Naprawdę nie macie jakiegoś rankingu? Korzystacie
    > z tych wszystkich parunastu serwisów?

    http://www2.gazeta.pl/katalog/806956,31255.html?x=10
    2278