PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najtrudniejsze czyności w szukaniu pracy

  • 1. Data: 2003-03-12 08:42:29
    Temat: Najtrudniejsze czyności w szukaniu pracy
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    Witam,
    Wiem że jako informatyk z Warszawy jestem i tak w lepszej sytuacji niż wielu
    innych, ale jakby nie było - każdy ma jakieś problemy.
    Moje problemy w szukaniu pracy polegają na tym, że jak już coś się pojawi na
    horyzoncie - to inne firmy mi jeszcze nie odpowiedziały. I wtedy jestem w
    rozterce - czy mam brać tę ofertę pierwszą z brzegu (w sensie czasowym)? Z
    reguły ta oferta nie jest rzucająca na kolana...
    Najlepiej byłoby odpowiedź na nią odwlekać - ale jak to robić, by pracodawca
    nie czuł się 'odwlekany' - bo niektórych to może zdenerwować...
    Jak Wy sobie radzicie w takich chwilach?
    Może to trochę moja wina - że cały proces szukania rozciąga się w czasie -
    bo nie jestem taki rzutki i aktywny przy szukaniu... Ale kuźwa trudno -
    jestem jaki jestem (bez skojarzeń!).

    Pozdr, KaeL
    --
    Wysyłając e-mail usuń proszę tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z mojego
    adresu

  • 2. Data: 2003-03-12 09:36:39
    Temat: Re: Najtrudniejsze czyności w szukaniu pracy
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    KaeL wrote:

    Witaj :)

    Pozwolisz, ze potne Twoj post :-)

    > Witam,
    > Wiem że jako informatyk z Warszawy jestem i tak w lepszej sytuacji niż wielu
    > innych, ale jakby nie było - każdy ma jakieś problemy.

    Informatyk, a Twoja specjalnosc to ? ....... ?
    Masz racje, w porownaniu z reszta kraju - naprawde Twoja sytuacja to
    niebo a ziemia.

> [...]
    > rozterce - czy mam brać tę ofertę pierwszą z brzegu (w sensie czasowym)? Z
    > reguły ta oferta nie jest rzucająca na kolana...

    Jesli to Twoja pierwsza praca to nie wiem czy warto jest tak przebierac.
    Chyba, ze stac Ciebie na to :)

    > Najlepiej byłoby odpowiedź na nią odwlekać - ale jak to robić, by pracodawca
    > nie czuł się 'odwlekany' - bo niektórych to może zdenerwować...

    Jesli czujesz, ze musisz odwlekac odpowiedzi, to oznacza, ze masz az
    tyle 100% ofert pracy ?
    Stary to chyba ja rzuce wszystko i tez poszukam pracy :)

> [...]
    > bo nie jestem taki rzutki i aktywny przy szukaniu... Ale kuźwa trudno -

    Nie przesadzaj z tym byciem soba. Szukajac pracy badz soba, ale
    aktywnosc zawsze poplaca.

    Pozdro !
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 3. Data: 2003-03-12 12:24:42
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "KaeL" <K...@...pl> writes:

> [...]
    > rozterce - czy mam brać tę ofertę pierwszą z brzegu (w sensie czasowym)? Z
    > reguły ta oferta nie jest rzucająca na kolana...

    bierz to co masz, a jak juz bedziesz w nowej pracy, rozgladasz sie za
    nastepna. dostajesz lepsza oferte? mowisz obecnemu pracodawcy, ze masz
    lepsza za tyle i tyle. polepsza ci warunki czy woli zebys odszedl?

    jak nie, to odchodzisz do drugiej pracy, lepszej.
    proste?
    oczywiscie to wymaga raczej pracy nie na etat.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2003-03-13 08:58:55
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    Ja też będę ciął.
    Pozdr, KaeL
    Użytkownik "Mackosa" <mackosa@wp._NOSPAM_pl> napisał w wiadomości
    > Masz racje, w porownaniu z reszta kraju - naprawde Twoja sytuacja to
    > niebo a ziemia.
    Trudno, nic na to nie poradzę. A żeby z góry uprzedzić taki odpoweidzi, to
    właśnie taki wstępik dałem.
    > Jesli to Twoja pierwsza praca to nie wiem czy warto jest tak przebierac.
    Nie, mam za sobą 10 lat i około 5 pracodawców...
    > Jesli czujesz, ze musisz odwlekac odpowiedzi, to oznacza, ze masz az
    > tyle 100% ofert pracy ?
    Nie, na razie mam jedną. Ale inne może przyjdą...
    > Nie przesadzaj z tym byciem soba. Szukajac pracy badz soba, ale
    > aktywnosc zawsze poplaca.
    Widzę, że jestes aktywny. No, to taki pozostań.

  • 5. Data: 2003-03-13 09:02:51
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    Witaj,
    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > bierz to co masz, a jak juz bedziesz w nowej pracy, rozgladasz sie za
    > nastepna. dostajesz lepsza oferte? mowisz obecnemu pracodawcy, ze masz
    > lepsza za tyle i tyle. polepsza ci warunki czy woli zebys odszedl?
    Kiedy tu chodzi raczej nie o pieniądzę. Tylko o atmosferę - raczej nie można
    żądać by od tej chwili prezes przestał się tak zachowywać, jak dotąd.
    > jak nie, to odchodzisz do drugiej pracy, lepszej.
    > proste?
    > oczywiscie to wymaga raczej pracy nie na etat.
    Moim zdaniem, to nie jest problem etatów - tylko robienia sobie tyłów.
    Warszawka wcale nie jest takim dużym miastem. Nie warto zostawiać za sobą
    smrodu, prawda? Zwłaszcza, że jak teraz patrzę - to znajomości są lepsza
    metodą szukania pracy, niż ogłoszenia.

    P.S. No to co z tą nazwą twojego serwera?
    Pozdr, KaeL

  • 6. Data: 2003-03-13 12:38:01
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    KaeL wrote:

    > Widzę, że jestes aktywny. No, to taki pozostań.

    Widze, ze widzisz potencjalnych wrogow nawet tutaj, a zlosliwosci sobie
    daruj, bo nie zdenerwowanie Ciebie bylo moich zamiarem.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

  • 7. Data: 2003-03-13 15:09:03
    Od: s...@p...onet.pl

    Jeżeli wszystko wiesz, na każde pytanie i porade masz odpowiedź to po co pytasz
    się o zdanie ?

  • 8. Data: 2003-03-13 22:47:38
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "KaeL" <K...@...pl> writes:

> [...]
    > żądać by od tej chwili prezes przestał się tak zachowywać, jak dotąd.

    obojetnie z jakiego wzgledu chcesz zmienic prace - kasa, atmosfera czy
    cokolwiek - znajdujesz lepsza, idziesz do lepszej.

> [...]
    > smrodu, prawda? Zwłaszcza, że jak teraz patrzę - to znajomości są lepsza

    ale o czym ty mowisz? pojscie do pracodawcy i powiedzenie, ze
    znalazles lepsza oferte to zostawianie smrodu????

    no czlowieku. w ten sposob to mozna byc przykutym do jednej pracy do
    konca zycia.
    pozbadz sie tej niewolniczej mentalnosci.

    > P.S. No to co z tą nazwą twojego serwera?

    nic. probowalam ci odpisac na priv, ale wszystkie posty odbijaja sie.
    na grupe nie bede pisac bo to nie miejsce na to.

  • 9. Data: 2003-03-14 09:56:01
    Temat: Re: Szukanie nowej (lepszej?) pracy
    Od: "Rafał" <k...@g...ox.pl>

    Pewnego dnia, a bylo to w Wed, 12 Mar 2003 04:24:42 +0000, pewien Nina M.
    Miller napisał/a:

> [...]
    > lepsza za tyle i tyle. polepsza ci warunki czy woli zebys odszedl? jak
    > nie, to odchodzisz do drugiej pracy, lepszej. proste? oczywiscie to

    Zdajesz sobie sprawę, że właśnie wykształciłaś nowego SKOCZKA?
    Sorry, też jestem informatykiem, i wiem jak dzięki takim ludziom potem
    wygląda szukanie pracy.
    A panu KaeL, radzę dobrze sie zastanowić, czy warto teraz, na pewno
    zmieniać tą pierwszą pracę na inną (jeśli to pierwsza). Czasy się
    zmieniają, informatykufff(ów) na rynku przybywa, pracy będzie coraz mniej.
    Skoczka wszędzie nie szukają, bo choć liznął co i nieco tu i ówdzie, to
    nigdzie się nie trzymał na dłużej - wada - brak lojalności wobec
    pracodawcy.

    Pozdr.
    Rafał

  • 10. Data: 2003-03-14 10:42:48
    Od: "KaeL" <K...@...pl>

    > Widze, ze widzisz potencjalnych wrogow nawet tutaj
    Nie widzę.
    > a zlosliwosci sobie daruj, bo nie zdenerwowanie Ciebie bylo moich
    zamiarem.
    nie zdenerwowanie Ciebie bylo moich zamiarem - poważnie ;)
    > Pozdrawiam,
    I ja, KaeL