PracaGrupypl.praca.dyskusjezwolnić pracownika NO PROBLEM › zwolnić pracownika NO PROBLEM
  • Data: 2003-02-13 18:34:41
    Temat: zwolnić pracownika NO PROBLEM
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Na Grupie po raz pierwszy, więc się witam ze wszystkimi Grupowiczami. Cześć,
    mam na imię Monika. Proszę o poradę – zostałam zwolniona z pracy, ale czuję, że

    w sposób niezgodny z Kodeksem Pracy.
    Do stycznia tego roku miałam umowę o pracę na czas nieokreślony. W styczniu
    pracodawca nie rozwiązując umowy zmienił aneksem postanowienia dotyczące
    trwania umowy. Zmianie uległa tylko jedna pozycja CZAS TRWANIA UMOWY aneksem
    zmieniono z „na czas nieokreślony” na umowę na czas określony (jeden
    rok),
    Moje pytania: 1 Czy pracodawca może zmienić dowolnie w którym chce momencie
    zapis w umowie o pracę 2 Czy ma prawo do zmian w umowie zawartej na czas
    nieokreślony mam na myśli zmiany aneksem, bez rozwiązywania jej - umowy o
    pracę. Czytałam gdzieś, że aby dokonać zmiany, należy rozwiązać jedną umowę i
    zawrzeć inną. Dodam, że dostałam wypowiedzenie na podst. Art. 33 Kodeksu Pracy.
    PROSZĘ WAS O POMOC