PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana umowy na czas okreslony na czas nie okreslony › zmiana umowy na czas okreslony na czas nie okreslony
    From: "Agata Głogowska" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zmiana umowy na czas okreslony na czas nie okreslony
    Date: Fri, 26 Apr 2002 19:00:34 +0200

    Witam wszystkich grupowiczow
    Mam pytanie dotyczace przeksztalcenia umowy o prace na czas okreslony w
    umowe na czas nie okreslony.

    Pierwsza umowa byla oczywiscie umowa na okres probny 3 miesiace, nastepna na
    okres roku i teraz zbliza sie koniec jej trwania.

    Czy kolejna umowa, teraz juz trzecia moze byc przez pracodawce sporzadzona
    znowu na czas okreslony np. kolejny rok czy musi juz wg prawa pracy byc
    umowa na czas nie okreslony.

    Zalezy mi oczywiscie na tym zeby byla umowa na czas nie okreslony.
    W kodeksie pracy wyczytalem:

    "Zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony jest równoznaczne w
    skutkach prawnych z zawarciem umowy o pracę na czas nie określony, jeżeli
    uprzednio strony dwukrotnie zawarły umowę o pracę na czas określony na
    następujące po sobie okresy, o ile przerwa między rozwiązaniem kolejnej
    umowy o pracę nie przekroczyła jednego miesiąca"

    Prosze o pomoc
    Pozdrowienia dla wszystkich
    Agata