PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana pracy w obecnej sytuacji rynkowej

  • 1. Data: 2002-02-11 06:45:26
    Temat: zmiana pracy w obecnej sytuacji rynkowej
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Czesc,

    Mam dylemat w zwiazku ze zmiana pracy. Dostalem atrakcyjna oferte od firmy z
    kapitalem zagranicznym ale do konca nie jestem przekonany czy oby dobrze
    jest zmianiac prace w sytuacji kiedy ogolnie jest recesja na rynku w branzy
    IT ( i nie tylko ).
    Moze ktorys z grupowiczow wie jak mozna podejsc pracodawce aby odczytac jego
    intenecje ( boje sie tego ze po okresie probnym moze mi podziekowac za
    wspolprace ). Jakie pytania mu zadac i o co zapytac ?

    dzieki za sugestje
    CU Janet,

  • 2. Data: 2002-02-11 07:18:49
    Temat: Re: zmiana pracy w obecnej sytuacji rynkowej
    Od: "yo" <c...@i...pl>

    Użytkownik Janet <j...@v...gate.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a47pab$npu$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > kapitalem zagranicznym ale do konca nie jestem przekonany czy oby dobrze
    > jest zmianiac prace w sytuacji kiedy ogolnie jest recesja na rynku w

    Mialem podobny problem, wlasnie z okresem probnym, bylem pewien ze jak go
    przejde to spoko.
    Nie mialem z tym na szczescie do czynienia, bo moj dotychchczasowy
    pracodawca przebil ta oferte :)))
    Ale wracajac, nie wiem jak to u ciebie wyglada, ale u mnie to bylo tak:
    Zanim dostalem ta oferte, bylem z 5 razy na rozmowach, najpierw testy,
    rozmowa z HRem, z kierownikiem, dyrektorem.
    Takze powiedzialem sobie tak skoro to tyle trwalo( ze 2 miechy spoko) to nie
    sadze, aby pozniej mieli ze mnie rezygnowac.
    Poza tym taka rekrutacje tez kosztuje a jako ze wybrali mnie jako
    najlepszego, to pozostaloby im zrobienie nowej rekrutacji, albo zatrudnienie
    kogos z mojej, gorszego potencjalnie ode mnie.
    No chyba ze masz ta oferte z wolnej reki, to mozesz miec watpliwosci.

  • 3. Data: 2002-02-11 12:30:20
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "yo" <c...@i...pl> wrote in message news:a47t9q$97i$1@news.tpi.pl...

    > Poza tym taka rekrutacje tez kosztuje a jako ze wybrali mnie jako
    > najlepszego, to pozostaloby im zrobienie nowej rekrutacji, albo
    zatrudnienie
    > kogos z mojej, gorszego potencjalnie ode mnie.

    Najprawdopodobniej natsepnego z biezacej rekrutacji - np. zyczacego sobie
    wiecej kasy :-)

  • 4. Data: 2002-02-11 21:45:21
    Od: "Marcin Kobus" <a...@a...system.pl>

    "yo" <c...@i...pl> wrote in message news:a47t9q$97i$1@news.tpi.pl...

    > Nie mialem z tym na szczescie do czynienia, bo moj dotychchczasowy
    > pracodawca przebil ta oferte :)))

    Dobra rada.
    Jesli wyciagasz bron to strzelaj. Jesli nie strzelisz to za miesiac wywala
    cie na zbity ryj tylko po to by ci pokazac jakim jestes gnojkiem.

    Zdrowko

    M@RCin