PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o sluzbie wojskowej

  • 1. Data: 2002-02-11 03:04:13
    Temat: Pytanie o sluzbie wojskowej
    Od: d...@h...com (Damian)

    Witam,
    mam pytanie na temat sluzby wojskowej dla opcokrajowcow. Mam
    obywatelstwo Polskie i Australyskie i mieszkam (prawie) cale zycie w
    Australii. Chcialbym pojechac do Polski i znalesc tam prace na kilka
    lat. Mysle ze bedzie latwiej ja znalesc jako polak niz opcokrajowca
    (wjechac do Polski na polskim paszporcie).

    Czy jest sposob na to zeby ominac sluzbe wojskowa na podstawie tego ze
    jestem obywatelem innego kraju? Jeszcze nie mam 28 lat.

    Dziekuje bardzo,

    Damian.

  • 2. Data: 2002-02-11 17:37:48
    Temat: Re: Pytanie o sluzbie wojskowej
    Od: "Monika Burska" <m...@p...fm>

    > Czy jest sposob na to zeby ominac sluzbe wojskowa na podstawie tego ze
    > jestem obywatelem innego kraju? Jeszcze nie mam 28 lat.

    Nie wiem dok?adniej jak to jest. Ale wiem jedno w WKU jest taki ba?agan, ?e
    zanim o tym pomy?l? minie Ci 28 lat.
    Kiedy? by?o, ?e ewidencj? WKU sporz?dzano na podstawie aktów urodzenia osób
    urodzonych w Polsce. Jak jest teraz nie wiem. Mo?na si? dowiedzieae w
    Urz?dzie Miejskim lub podobnym, który prowadzi ewidencj? wojskow?.
    W sumie, je?eli nigdzie si? nie zameldujesz w Polsce to WKU nie ma
    mo?liwo?ci si? dowiedzieae o tobie.

  • 3. Data: 2002-02-11 21:50:53
    Od: d...@h...com (Damian)

    "Monika Burska" <m...@p...fm> wrote in message

    > Nie wiem dokładniej jak to jest. Ale wiem jedno w WKU jest taki bałagan, że
    > zanim o tym pomyślą minie Ci 28 lat.
    > Kiedyś było, że ewidencję WKU sporządzano na podstawie aktów urodzenia osób
    > urodzonych w Polsce. Jak jest teraz nie wiem. Można się dowiedzieć w
    > Urzędzie Miejskim lub podobnym, który prowadzi ewidencję wojskową.
    > W sumie, jeżeli nigdzie się nie zameldujesz w Polsce to WKU nie ma
    > możliwości się dowiedzieć o tobie.

    A zeby pracowac w Polsce trzeba sie zameldowac?

  • 4. Data: 2002-02-12 08:50:50
    Od: "minimal" <m...@i...pl>

    poradnik "dezertera" ;)
    http://www.kultura.org.pl/xxx/czsz/ARMIA.HTM

    pozdro
    minimal

  • 5. Data: 2002-02-12 13:44:10
    Temat: Odp: Pytanie o sluzbie wojskowej
    Od: "pp" <p...@w...pl>

    cześć Damian
    życzę Ci wszystkiego dobrego ale poważnie zastanów sie nad swoim krokiem.
    przeczytaj prognozy ekonomiczne na najbliższe dwa lata dla swojej ojczyzny i
    wygrzewaj sie na australijskim słoneczku bo stąd wszyscy wieją jak najdalej.
    Przyjedź, pozwiedzaj i zapomnij.
    A wojskiem sie nie przejmuj bo nawet jeżeli będą Cię chcieli dorwać to
    stracisz najwyzej 2 000 złotych bo tyle kosztuje to w Poznaniu. Jeżeli
    jesteś rocznik 77,76. .. to zapomnij o wojsku bo ci dostali przeniesienia do
    rezerwy na koniec 2001r.
    Pozdrów Australię ode mnie. wkrótce odwiedzę ten ląd. Chcę wybrać sie do
    Hobart. Jak znajdziesz chwilę to napisz coś o Australii z pierwszej ręi.
    Chętnie poczytam.pozdrawiam i jeszcze raz odradzam powrót do Polski.
    zawiedziesz się jeżeli dawno tu nie byłeś. Ale jeżeli chcesz tu spędzić lato
    to polecam. Polska to piękny kraj z najpiękniejszymi na świecie kobietami

    Łączę pozdrowienia

    Paweł z Poznania

    Użytkownik Damian <d...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@p...google.