PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana pracy w obecnej sytuacji rynkowej › zmiana pracy w obecnej sytuacji rynkowej
    From: "Janet" <j...@v...gate.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zmiana pracy w obecnej sytuacji rynkowej
    Date: Mon, 11 Feb 2002 07:45:26 +0100

    Czesc,

    Mam dylemat w zwiazku ze zmiana pracy. Dostalem atrakcyjna oferte od firmy z
    kapitalem zagranicznym ale do konca nie jestem przekonany czy oby dobrze
    jest zmianiac prace w sytuacji kiedy ogolnie jest recesja na rynku w branzy
    IT ( i nie tylko ).
    Moze ktorys z grupowiczow wie jak mozna podejsc pracodawce aby odczytac jego
    intenecje ( boje sie tego ze po okresie probnym moze mi podziekowac za
    wspolprace ). Jakie pytania mu zadac i o co zapytac ?

    dzieki za sugestje
    CU Janet,