PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana godzin pracy

  • 1. Data: 2010-05-14 04:45:07
    Temat: zmiana godzin pracy
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Mam do Was pytanko

    pracuje na etat miedzy 8 a 16 (tak jest w umowie)

    faktycznie pracuje miedzy 7.30 a 15.30 - porozumienie z szefowa(byla taka
    potrzeba, dla mnie tez lepiej pasuje i tak zostalo - bez zmian w umowie)

    obecnie szefowa chce abym ze 2 razy w tygodniu pracowal miedzy 9-9.30 a 17 -
    17.30
    Ja sie nie chce na to zgodzi. Uwazam ze to niczemu nie sluzy, poza tym po
    prostu mi nie pasuje (caly dzien zmarnowany)

    Jakie sa mozliwosci aby ona mnie przymusila do tego(co formalnie musialaby
    zrobic)- jaki zapis w umowie lub aneksie
    Jakie ja mam mozliwosci obrony (jesli sa takowe)?
    CO jesli sie nie zgodze (mysle ze moge se spodziewac rozwiazania umowy jesli
    nie zgodze sie na nowe warunki -ale prosze o potwierdzenie)

    dzieki

  • 2. Data: 2010-05-14 05:19:11
    Temat: Re: zmiana godzin pracy
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja sie nie chce na to zgodzi. Uwazam ze to niczemu nie sluzy, poza tym po
    > prostu mi nie pasuje (caly dzien zmarnowany)

    W krajach, gdzie obywatelom sie powodzi, dzień powszedni służy do pracy, więc
    nie uważają, go za zmarnowany, gdy wracaja do domu przed dziewiętnastą.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2010-05-14 11:13:55
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "andreas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W krajach, gdzie obywatelom sie powodzi, dzień powszedni służy do pracy
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    a może w przypadku wątkotwórcy jest to tylko strata czasu i zdrowia i nie
    ma on powodów by wykazywać entuzjazm dla tego pomysłu?

    e.

  • 4. Data: 2010-05-14 12:14:39
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a może w przypadku wątkotwórcy jest to tylko strata czasu i zdrowia i nie
    > ma on powodów by wykazywać entuzjazm dla tego pomysłu?

    Gdy ci praca w życiu szkodzi, porzuć pracę, o co chodzi.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2010-05-14 15:49:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hsikg5$afn$1@news.onet.pl Kris
    <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > CO jesli sie nie zgodze (mysle ze moge se spodziewac rozwiazania umowy
    > jesli nie zgodze sie na nowe warunki -ale prosze o potwierdzenie)
    Wypowiedzenie zmieniające. Nie masz formalnie szans obrony.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-05-14 15:51:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>