PracaGrupypl.praca.dyskusjezmiana godzin pracy › zmiana godzin pracy
    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: zmiana godzin pracy
    Date: Fri, 14 May 2010 06:45:07 +0200

    Mam do Was pytanko

    pracuje na etat miedzy 8 a 16 (tak jest w umowie)

    faktycznie pracuje miedzy 7.30 a 15.30 - porozumienie z szefowa(byla taka
    potrzeba, dla mnie tez lepiej pasuje i tak zostalo - bez zmian w umowie)

    obecnie szefowa chce abym ze 2 razy w tygodniu pracowal miedzy 9-9.30 a 17 -
    17.30
    Ja sie nie chce na to zgodzi. Uwazam ze to niczemu nie sluzy, poza tym po
    prostu mi nie pasuje (caly dzien zmarnowany)

    Jakie sa mozliwosci aby ona mnie przymusila do tego(co formalnie musialaby
    zrobic)- jaki zapis w umowie lub aneksie
    Jakie ja mam mozliwosci obrony (jesli sa takowe)?
    CO jesli sie nie zgodze (mysle ze moge se spodziewac rozwiazania umowy jesli
    nie zgodze sie na nowe warunki -ale prosze o potwierdzenie)

    dzieki