PracaGrupypl.praca.szukana › zdesperowana informatyczka szuka pracy-cała Polska

  • 1. Data: 2004-10-28 12:28:26
    Temat: zdesperowana informatyczka szuka pracy-cała Polska
    Od: "Magda" <m...@p...fm>

    Witam
    Szukam pracy najchętniej w Szczecinie albo w Warszawie ale jestem gotowa do
    zmiany miejsca zamieszkania.
    -Mam wyższe wykształcenie (informatyka i ekonometria),
    -biegle obsługuję komputer (posiadam własny od 1986) i wszelkie urządzenia
    biurowe, znam html, biegle Macromedia Dreamweaver i Macromedia Fireworks
    -mam poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych o
    klauzuli "Zastrzeżone" ważne przez 10 lat,
    -mam certyfikat Novella -administracja siecią,
    -angielski komunikatywny,
    -staż pracy w administracji publicznej,
    -prawo jazdy kat B czynne od 1993
    -odpowiedzialna 28-letnia mężatka, bezdzietna, całkowicie dyspozycyjna
    Pilnie poszukuję pracy, stałej ale także korepetycje z informatyki, nauczę
    obsługi komputera nawet najbardziej opornych:))), naprawię, skonfiguruję
    komputer
    kontakt :GG 5215488- zostawić info, odpiszę
    lub na maila: m...@p...fm