PracaGrupypl.praca.dyskusje › zawód : pilot wycieczek zagranicznych

  • 1. Data: 2003-02-14 09:45:54
    Temat: zawód : pilot wycieczek zagranicznych
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    Witam serdecznie:-)

    zapisałam się na prawie 4-miesięczny kurs pilota wycieczek (przepraszam..
    wiem chwalipięta jestem), moje pytanie jest następujące: jakie jest
    zapotrzebowanie na tego rodzaju zawód?? przy założeniu, że osoba koncząca
    ten kurs ma juz jakąś praktykę.. Pytam zupełnie "proforma"... Chcę coś
    zmienić w życiu zamiast stać, narzekać i czekać ... a ponieważ z turystyką
    rzeczywiście miałam trochę wspólnego wybrałam tę drogę;-))...

    pozdrawiam wszystkich grupowiczów

    M.

  • 2. Data: 2003-02-14 09:48:23
    Temat: Re: zawód : pilot wycieczek zagranicznych
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > zapisałam się na prawie 4-miesięczny kurs pilota wycieczek (przepraszam..

    dawniej to z samej diety szło dobrze wyżyć a teraz to chyba w ramach hobby można to
    robić.
    Może jakies "rezydenstwo" w ciepłym kraju?

    mer

  • 3. Data: 2003-02-14 11:08:53
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    > Może jakies "rezydenstwo" w ciepłym kraju?
    Witam:-)

    kto wie może, w ciepłym kraju byłoby zupełnie nieźle.

    Z tego co wiem , sa biura,organizujące kursy na pilotów, które przyjmują
    najlepszych kursantów. Na taki własnie kurs się przymierzam;-).... Może ktoś
    z grupowiczów spotkał się bezpośrednio bądź pośrednio z taka alternatywą????

    pozdr.

    M..

  • 4. Data: 2003-02-14 17:35:46
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ruda" <m...@w...pl>> > Może jakies "rezydenstwo" w ciepłym
    kraju?
> [...]
    ktoś
    > z grupowiczów spotkał się bezpośrednio bądź pośrednio z taka

    Jest taka zasada umiesz sobie radzić to sobie radź sama. Żeby byc pilotem
    trzeba miec żelazne nerwy i poczucie, że kocha sie ludzi nawet tych
    najgłupszych. Polecam bardziej rezydenture.

    Ania