PracaGrupypl.praca.dyskusje › rekrutacja w PROKOM'ie

  • 1. Data: 2003-02-13 19:59:53
    Temat: rekrutacja w PROKOM'ie
    Od: kTOS <k...@c...tam>

    czy orientuje sie ktos jak wyglada rekrutacja w PROKOMIE, tzn. co
    nastepuje po pierwszej wstepnej rozmowie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-13 20:19:19
    Temat: Re: rekrutacja w PROKOM'ie
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    kTOS <k...@c...tam> wrote in news:b2gth2$egn$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > czy orientuje sie ktos jak wyglada rekrutacja w PROKOMIE, tzn. co
    > nastepuje po pierwszej wstepnej rozmowie?

    Inicjacja. Bedziesz sie tarzac w pokrzywach i wypalac sobie lupa tatuaz :-))

    MSPANC,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-13 20:35:55
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "kTOS" <k...@c...tam> napisal w wiadomosci
    > czy orientuje sie ktos jak wyglada rekrutacja w PROKOMIE, tzn. co
    > nastepuje po pierwszej wstepnej rozmowie?
    W PROKOM'ie?? Powiedz kogo tam masz to ja CI powiem jak bedzie wygladala
    rekrutacja.... Rozmowa wstepna do niczego nie zobowiazuje ... :P

    motto

  • 4. Data: 2003-02-13 21:45:57
    Od: ";\)" <...@...pl>

    a jestes przed laseczka czy juz po? bo inicjacja z tarzaniem w pokrzywach
    jest dopiero po tym...

  • 5. Data: 2003-02-14 17:21:38
    Od: kTOS <k...@c...tam>

    Wojciech Skrzypinski wrote:

    > Inicjacja. Bedziesz sie tarzac w pokrzywach i wypalac sobie lupa tatuaz :-))
    >
    > MSPANC,
    > Wojtek

    a oczu nie bede musial wyciagaz za pomoca lyzeczki??

    pytam serio...

    pozdr

  • 6. Data: 2003-02-14 17:37:25
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    kTOS <k...@c...tam> wrote in news:b2j8ka$6sg$1@nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > a oczu nie bede musial wyciagaz za pomoca lyzeczki??
    >
    > pytam serio...

    Nie wiem, ale na trzecim etapie - kto wie ? Odpowiadam mniej serio :-)

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.