PracaGrupypl.praca.dyskusje › podatki za wykonanie zlecenia dla zagranicznej firmy

  • 1. Data: 2003-02-14 10:52:29
    Temat: podatki za wykonanie zlecenia dla zagranicznej firmy
    Od: "MP" <m...@a...com.pl>

    Czesc,
    Obecnie mam w Polsce stala posade i wszelkie ubezpieczenia, ale zaczalem tez
    robic projekt dla niemieckiej firmy, podpisujac kontrakt podobny do polskiej
    umowy o dzielo. Zarowno niemieckiej firmie jak i mnie zalezy aby wszystko
    bylo legalnie i firma juz sie dowiedziala jakie podatki musi zaplacic w
    Niemczech. Czy orientuje sie ktos jaki podatek musze polskiemu panstwu
    zaplacic ja? Jak przy zwyklej umowie o dzielo z polska firma?
    Dzieki,
    Miroslaw