PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasilek nalezy sie ?

  • 1. Data: 2004-11-11 09:59:16
    Temat: zasilek nalezy sie ?
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    czy rozwiązując umowe z pracodawca nalezy sie zasiłek
    (w firmie panuje niezdrowa atosfera ze chce zrezygnowac z pracy)umowa na
    czas okrelony do konca 2005r
    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-11-11 10:21:03
    Temat: Re: zasilek nalezy sie ?
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Witam
    > czy rozwiązując umowe z pracodawca nalezy sie zasiłek
    > (w firmie panuje niezdrowa atosfera ze chce zrezygnowac z pracy)umowa na
    > czas okrelony do konca 2005r

    Nie należy się.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 3. Data: 2004-11-11 10:51:12
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Nie należy się.

    za malo szczegolow:
    1. wynagrodzenie brutto (musi byc cojamniej minimalne)
    2. od kiedy pracujesz (musisz miec ,365 dni w ciagu ost 18 miesiecy)
    3. jak kcesz sie zwolnic (por. stron - zas po 90 dniach,
    porzucenie/dyscyplinarka - po 180 dniach, zwolnienie przez zaklad - zasilaz
    od razu)
    4. ila masz lat wieku i stazu pracy (wplyw na dlugosc zasilacza, 6 mies/12
    mies pow. 50 lat i 20 lat stazu)

    Jean

  • 4. Data: 2004-11-11 10:59:55
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jean napisał:

    > 4. ila masz lat wieku i stazu pracy (wplyw na dlugosc zasilacza, 6 mies/12
    > mies pow. 50 lat i 20 lat stazu)

    5. Skad jestes ? Czy panuje tam strukturalne bezrobocie czy nie ( tez
    wplywa na dlugosc zasilku ) ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 5. Data: 2004-11-11 11:29:58
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > 5. Skad jestes ? Czy panuje tam strukturalne bezrobocie czy nie ( tez
    > wplywa na dlugosc zasilku ) ?

    tak, ale obacz naglowek: pa145.konstancin-jeziorna.sdi.tpnet.pl

    powiat piaseczynski, stopa bezrobocia w powiecie 9,9% ;)

    Jean

  • 6. Data: 2004-11-11 11:46:21
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zasilaz od razu)
    > 4. ila masz lat wieku i stazu pracy (wplyw na dlugosc zasilacza, 6 mies/12

    2 mam
    3 tak zeby bylo dla mnie najlepiej ,niestety nigdy nie myslalem ze to ja
    sam bede chcial sie zwolnic
    4 tu 6 miesiecy
    5 tak piaseczno juz wiadomo :)

  • 7. Data: 2004-11-11 12:11:07
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > 3 tak zeby bylo dla mnie najlepiej ,niestety nigdy nie myslalem ze to ja
    > sam bede chcial sie zwolnic

    najlepiej to niech zaklad Cie zwolni, inaczej dostaniesz tylko 3 mies
    zasilacza
    zaklad niech wpisze porozumienien stron na wniosek zakladu pracy lub
    wypowiedzenie przez zaklad
    zasadniczo: sam sie zwalniasz to tracisz, zaklad Cie zwalnia: wszystko OK

    Jean

  • 8. Data: 2004-11-11 12:40:04
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > wypowiedzenie przez zaklad
    > zasadniczo: sam sie zwalniasz to tracisz, zaklad Cie zwalnia: wszystko OK

    dziekuje teraz wiem na czym stoje choc nie sadze zeby udalo sie przekonac
    zakladu aby mnie zwolnil w takis sposob

    pozdrawiam
    Robert