PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasiłek

  • 1. Data: 2003-04-08 13:05:53
    Temat: zasiłek
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam!!

    Czy ktoś wie jaki jest minimalny zasiłek dla bezrobotnego?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-08 13:12:27
    Temat: Re: zasiłek
    Od: a...@p...onet.pl

    > Witam!!
    >

    > Czy ktoś wie jaki jest minimalny zasiłek dla bezrobotnego?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > --

    chodzi mi raczej o to jak to sie ma w roznych wojewodztwach.czy jest jakies
    zroznicowanie....

  • 3. Data: 2003-04-09 11:05:29
    Temat: Odp: zasiłek
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    wojewodztwo nie ma zadnego znaczenia. 100% zasilek wynosi 498.20 brutto.
    wysokosc zasilku zalezy raczej od stazu pracy. do 5 lat 80% do 20 lat 100% a
    powyzej 120%.

    pozdrawiam
    tomek

  • 4. Data: 2003-04-09 16:26:21
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > wysokosc zasilku zalezy raczej od stazu pracy. do 5 lat 80% do 20 lat 100%

    hiehie, wiedzialem ze odpowiesz na to pytanie ;]

    pozdrawiam puptrixowo
    Jean

  • 5. Data: 2003-04-10 12:45:37
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    a co tam jakos trzeba sobie zajmowac czas w pracy:):)

    tomek