PracaGrupypl.praca.dyskusje › orzeczenie o zdolnosci do pracy

  • 1. Data: 2003-04-08 09:13:16
    Temat: orzeczenie o zdolnosci do pracy
    Od: "Romek" <n...@s...pl>

    witam

    i pytam, lekarz orzecznik ZUS po zadaniu doslownie dwoch pytan stwierdzil
    zdolnosc do pracy. Czy istnieje mozliwosc odwolania sie od tego orzeczenia ?

    roman

  • 2. Data: 2003-04-08 09:46:38
    Temat: Re: orzeczenie o zdolnosci do pracy
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > zdolnosc do pracy. Czy istnieje mozliwosc odwolania sie od tego orzeczenia ?

    Nie wiem,czy można się odwołać- raczej ciężko będzie; mnie tydzień temu udało
    się przejść takie badanie pozytywnie i zwolnienie miałam podtrzymane.

  • 3. Data: 2003-04-08 10:55:17
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Romek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdolnosc do pracy. Czy istnieje mozliwosc odwolania sie od tego orzeczenia

    a skad jestes?
    moj ojciec prowadzi takie sprawy ostatnio....
    a lekarze orzecznicy to pracownicy zusu, wiec odbieraja renty ile wlezie...
    nieoficjalnie dostaja kase za kazdego skrelsonego renciste.....
    przynajmniej tak jest z bylymi gornikami w walbrzychu..

    Paweł,

  • 4. Data: 2003-04-08 12:10:13
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Romek" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > zdolnosc do pracy. Czy istnieje mozliwosc odwolania sie od tego orzeczenia

    Obejrzyj dokładnie to oswiadczenie. Moze jest tam informacja o tym w jakim
    terminie i gdzie mozna sie odwołąc od decyzji.
    Mojemu szwagrowi równiez lekarz orzecznik zus odebral rente ZCTW to
    odwoływał się do Sadu Pracy. (ale glowy nie dam).
    i szczegółów nie znam.
    Pozdrawiam
    Gosia

    ,