1. Data: 2003-04-08 11:17:22
Temat:Jakiej wysokosci sa zarobki na platformach wiertniczych? Bardzo prosze o opinie...
Od:"Kaczu" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki
Pozdrawiam
Kaczu

2. Data: 2003-04-08 11:37:29
Od:"irek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Norwegii od srednio 120 - 180 koron za godz. w zależności od kwalifikacji
i stażu pracy, a także, a może przede wszystkim od zajmowanego stanowiska
Pracujesz 2 tyg po 12 godz dziennie ( z przerwami na posiłki) a potem
wracasz i masz 3 tyg wolnego.
Jak jest taka możliwośc ,a z reguły jest, możesz pracować 3 tyg a 2 tyg mieć
wolnego i wtedy zarobisz więcej ( placa tylko i wylacznie za rzeczywisty
czas pracy) .
Za wyżywienie jak i samolot na platformę nic nie płacisz.
Oczywiście stawki , które podałem są to stawki przed opodatkowaniem ( z tego
co pamietam chyba 20 % podatek przy tej skali zarobkow, ale glowy to sobie
uciac nie dam).
Poza tym z tego co wiem to zarobki są dużo niższe w wypadku zatrudnienia
poprzez jakas agencje, badz innego posrednika, ale to chyba zrozumiale.
Nieprawdą jest natomiast , ze przyjmuja do pracy kazdego co sie do nich
zglosi i nie trzeba miec zadnych kwalifikacji ( uwazaj na takie ogloszenia
bo to zwykle oszustwa )
to tyle co mi przyszlo do glowy :)

pozdr
Irek

3. Data: 2003-04-08 12:25:37
Od:"Kaczu" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zglosi i nie trzeba miec zadnych kwalifikacji ( uwazaj na takie ogloszenia

Dzieki wielkie, chodzil mi jednak raczej o platformy w Arabii Saudyjskiej,
chyba ze ladowe maja inna nazwe... Jesli byscie mieli jeszcze jakies
informacje to bede wdzieczny.
Pzdr
Kaczu

4. Data: 2003-04-08 13:32:09
Od:"irek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki wielkie, chodzil mi jednak raczej o platformy w Arabii Saudyjskiej,
> chyba ze ladowe maja inna nazwe... Jesli byscie mieli jeszcze jakies
> informacje to bede wdzieczny.

w Arabii Saudyjskiej to raczej szyby naftowe... ale moze sie myle i
platformy tez sa :)

pozdr
irek

5. Data: 2003-04-08 21:54:37
Od:"GreG" <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "irek" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> to tyle co mi przyszlo do glowy :)

A co sie robi zazwyczaj na takich platformach? Pytam z ciekawosci,
bo wyobrazam tam sobie jednynie poteznych mezczyzn umazanych w smarze,
z ktorych codzinnie jeden traci zycie z winy pracodawcy, ktory
chcac przyspieszyc prace skraca robotnikom czas na dekompresje :)

GreG

6. Data: 2003-04-08 22:53:57
Od:"DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczu <z...@p...onet.pl> zapodał(-a):
> Dzieki wielkie, chodzil mi jednak raczej o platformy w Arabii Saudyjskiej,
[...]

yyyy - z geografii nigdy nie byłem "prymasem" - ale coś mi nie pasuje.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl

7. Data: 2003-04-09 00:08:18
Od:"irek" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GreG <g...@n...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6vgfd$log$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> z ktorych codzinnie jeden traci zycie z winy pracodawcy, ktory
> chcac przyspieszyc prace skraca robotnikom czas na dekompresje :)

tak pewnie by i bylo gdyby platformy wiertnicze istnialy w polsce :)
o pracownikow bardzo sie dba a ze praca obarczona ryzykiem wypadku to
nieuniknione , ale wypadki zdarzaja sie sporadycznie i polegaja zazwyczaj na
drobnych urazach
uwierz , ze nikomu nie zalezy bardziej na bezpieczenstwie niz firmie , ktora
zaiwestowala w budowe platformy 1 mld $
co do prac na platformach to pozwol , ze pomine ten temat bo za dlugo by
opisywac poszczegolne technologie wydobycia i obslugi platformy

pozdr
irek

8. Data: 2003-04-09 08:46:31
Od:"Artie" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Platformy w Polsce są. Na bałtyku. Obsługuje je firma Petrobaltic...

Artie

9. Data: 2003-04-09 09:43:35
Od:"Janusz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artie" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Platformy w Polsce są. Na bałtyku. Obsługuje je firma Petrobaltic...

Nawet nasi operatorzy komórkowi zainstalowali tam stacje bazowe, tak, że
płynąc w pobliżu np. promem, można rozmawiać przez komórkę:))

10. Data: 2003-04-10 09:22:00
Od:Andrzej Wąsik <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A masz może jakieś namiary/kontakty z firmami zatrudniającymi na
platformach? Jakie zawody są poszukiwane? Informatycy też są potrzebni?

--
pozdrawiam...
Andrzej