PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakiej wysokosci sa zarobki na platformach wiertniczych? Bardzo prosze o opinie...

  • 1. Data: 2003-04-08 11:17:22
    Temat: Jakiej wysokosci sa zarobki na platformach wiertniczych? Bardzo prosze o opinie...
    Od: "Kaczu" <z...@p...onet.pl>

    Dzieki
    Pozdrawiam
    Kaczu

  • 2. Data: 2003-04-08 11:37:29
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    W Norwegii od srednio 120 - 180 koron za godz. w zależności od kwalifikacji
    i stażu pracy, a także, a może przede wszystkim od zajmowanego stanowiska
    Pracujesz 2 tyg po 12 godz dziennie ( z przerwami na posiłki) a potem
    wracasz i masz 3 tyg wolnego.
    Jak jest taka możliwośc ,a z reguły jest, możesz pracować 3 tyg a 2 tyg mieć
    wolnego i wtedy zarobisz więcej ( placa tylko i wylacznie za rzeczywisty
    czas pracy) .
    Za wyżywienie jak i samolot na platformę nic nie płacisz.
    Oczywiście stawki , które podałem są to stawki przed opodatkowaniem ( z tego
    co pamietam chyba 20 % podatek przy tej skali zarobkow, ale glowy to sobie
    uciac nie dam).
    Poza tym z tego co wiem to zarobki są dużo niższe w wypadku zatrudnienia
    poprzez jakas agencje, badz innego posrednika, ale to chyba zrozumiale.
    Nieprawdą jest natomiast , ze przyjmuja do pracy kazdego co sie do nich
    zglosi i nie trzeba miec zadnych kwalifikacji ( uwazaj na takie ogloszenia
    bo to zwykle oszustwa )
    to tyle co mi przyszlo do glowy :)

    pozdr
    Irek

  • 3. Data: 2003-04-08 12:25:37
    Od: "Kaczu" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > zglosi i nie trzeba miec zadnych kwalifikacji ( uwazaj na takie ogloszenia

    Dzieki wielkie, chodzil mi jednak raczej o platformy w Arabii Saudyjskiej,
    chyba ze ladowe maja inna nazwe... Jesli byscie mieli jeszcze jakies
    informacje to bede wdzieczny.
    Pzdr
    Kaczu

  • 4. Data: 2003-04-08 13:32:09
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    > Dzieki wielkie, chodzil mi jednak raczej o platformy w Arabii Saudyjskiej,
    > chyba ze ladowe maja inna nazwe... Jesli byscie mieli jeszcze jakies
    > informacje to bede wdzieczny.

    w Arabii Saudyjskiej to raczej szyby naftowe... ale moze sie myle i
    platformy tez sa :)

    pozdr
    irek

  • 5. Data: 2003-04-08 21:54:37
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "irek" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to tyle co mi przyszlo do glowy :)

    A co sie robi zazwyczaj na takich platformach? Pytam z ciekawosci,
    bo wyobrazam tam sobie jednynie poteznych mezczyzn umazanych w smarze,
    z ktorych codzinnie jeden traci zycie z winy pracodawcy, ktory
    chcac przyspieszyc prace skraca robotnikom czas na dekompresje :)

    GreG

  • 6. Data: 2003-04-08 22:53:57
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Kaczu <z...@p...onet.pl> zapodał(-a):
    > Dzieki wielkie, chodzil mi jednak raczej o platformy w Arabii Saudyjskiej,
    [...]

    yyyy - z geografii nigdy nie byłem "prymasem" - ale coś mi nie pasuje.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 7. Data: 2003-04-09 00:08:18
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik GreG <g...@n...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6vgfd$log$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > z ktorych codzinnie jeden traci zycie z winy pracodawcy, ktory
    > chcac przyspieszyc prace skraca robotnikom czas na dekompresje :)

    tak pewnie by i bylo gdyby platformy wiertnicze istnialy w polsce :)
    o pracownikow bardzo sie dba a ze praca obarczona ryzykiem wypadku to
    nieuniknione , ale wypadki zdarzaja sie sporadycznie i polegaja zazwyczaj na
    drobnych urazach
    uwierz , ze nikomu nie zalezy bardziej na bezpieczenstwie niz firmie , ktora
    zaiwestowala w budowe platformy 1 mld $
    co do prac na platformach to pozwol , ze pomine ten temat bo za dlugo by
    opisywac poszczegolne technologie wydobycia i obslugi platformy

    pozdr
    irek

  • 8. Data: 2003-04-09 08:46:31
    Od: "Artie" <a...@o...pl>

    Platformy w Polsce są. Na bałtyku. Obsługuje je firma Petrobaltic...

    Artie

  • 9. Data: 2003-04-09 09:43:35
    Od: "Janusz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Artie" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Platformy w Polsce są. Na bałtyku. Obsługuje je firma Petrobaltic...

    Nawet nasi operatorzy komórkowi zainstalowali tam stacje bazowe, tak, że
    płynąc w pobliżu np. promem, można rozmawiać przez komórkę:))

  • 10. Data: 2003-04-10 09:22:00
    Od: Andrzej Wąsik <n...@p...onet.pl>

    A masz może jakieś namiary/kontakty z firmami zatrudniającymi na
    platformach? Jakie zawody są poszukiwane? Informatycy też są potrzebni?

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej